کد خبر: ۴۷۴۰۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
الکساندر لاکازت، ستاره فرانسوی آرسنال می‌گوید که در این فصل با وجود برخی ناکامی‌ها به تجربیاتش اضافه شده است.

به گزارش پایگاه 598، الکساندر لاکازت بعد از جدایی از لیون و پیوستن به آرسنال در سال 2017 سریعاً به یک بازیکن کلیدی در تیم لندنی تبدیل شد و حالا این ستاره 29 ساله در 125 بازی برای توپچی ها آمار 48 گل زده را به ثبت رسانده است. این در حالی است که البته مهاجم فرانسوی در فصل جاری عملکرد چندان جالبی نداشته و تنها 12 گل برای آرسنال به ثمر رسانده است.

 

در مقطعی از فصل الکساندر لاکازت به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دو ماه از میادین دور بود و همین موضوع باعث شد که بعد از بازگشت او، جایگاهش در ترکیب اصلی آرسنال با تزلزل روبرو شود. اگرچه این ستاره فرانسوی در چند بازی گذشته آرسنال عملکرد خوبی از خود ارائه داده اما با این حال شایعاتی درباره جدایی اش از تیم لندنی شنیده می‌شود.

 

 

 

 

لاکازت حالا در مصاحبه ای عنوان کرده که نیمکت‌نشینی باعث ناراحتی او می شود. او در این باره گفت: " مطمئنا از نشستن روی نیمکت خوشحال نمی شوم. در زندگی ام با لحظات پیچیده‌تری نیز روبرو شدم اما هیچ گاه به خودم شک نکردم. در واقع مثل هر بازیکن دیگری که روی نیمکت است اما می‌خواهد دوباره بازی کند.

 

مصدومیت از ناحیه مچ پا بیش از آن چیزی که انتظارش رو داشتم روی من تاثیر گذاشت. بعد از آن مقطعی را بدون گل زده پشت سر گذاشتم و همین موضوع باعث شد که وضعیت دشواری را سپری کنم. با این حال مشکلات این فصل به طور قطع در فصل آینده به من کمک می کند."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها