يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۳۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه از فشار دو تن از مفسدان اقتصادی علیه قضات شعبه دادسرای مقابله با جرائم اقتصادی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه از فشار دو تن از مفسدان اقتصادی علیه قضات شعبه دادسرای مقابله با جرائم اقتصادی خبر داد.

فشار تلفنی مفسدان اقتصادی به دادگاه!

تذکر قاضی به مرجان شیخ الاسلامی و داماد متواری وزیر سابق

همچنین قاضی مسعودی مقام خطاب به وکیل علی اشرف ریاحی ( داماد وزیر سابق صمت) گفت:

ما موکل شما را بار‌ها احضار کردیم و او مستنداتی ارائه کرده، اما در دفاع از خود چیزی ارائه نکرده و مستندات علیه سایر متهمان مانند آقای حمزه لو، خانم شیخ الاسلامی و جلیل سبحانی متهم پرونده آقای طبری بوده است.

مستندات وجوه کسب شده و ارتباط او حتی بعد از سال ۹۲ با خانم مرجان شیخ‌ الاسلامی محرز و مسلم است و آن‌ها وجود دارد.

موکل شما وقت کافی برای حضور در دادگاه و دفاع از خود داشته، اما گویا به او گفتند که در جلسه دادگاه حاضر نشود.

به متهمان به ویژه مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدید آمیز شما نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنید.

همه باید در دادگاه حاضر شوند و دفاع از خود را انجام دهند، این افراد جزء متهمان اقتصادی هستند و به جای این اقدامات، سعی کنند اموال به تاراج رفته بیت المال را برگردانند.

ما تمام مراتب را به تمام مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان قوه قضاییه منعکس کردیم که این افراد پا را فرا‌تر از حدشان گذاشتند و متأسفانه به دنبال اقداماتی هستند که تأثیری در پرونده نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها