أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۳۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
برناردو سیلوا در مصاحبه با مارکا:
ستاره پرتغالی منچسترسیتی خوشبین است که به کمک اندیشه های پپ گواردیولا و شناختی که او از رئال دارد، بتوانند راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند.
به گزارش پایگاه 598، رئال مادرید و منچسترسیتی 17 مرداد در ورزشگاه اتحاد بازی برگشت خود از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. بازی رفت زمستان گذشته با پیروزی غافلگیرکننده 1-2 سیتی در برنابئو به اتمام رسید و کهکشانی ها حالا کار دشواری برای صعود به یک چهارم نهایی دارند.

بازی برگشت قرار بود اواخر اسفند برگزار شود ولی به دلیل شیوع کرونا لغو شد و حالا با شرایطی متفاوj و بدون تماشاگر به انجام خواهد رسید. رئال نسبت به 5 ماه پیش روحیه ای به مراتب بالاتر دارد و به عنوان قهرمان جدید لالیگا امیدوارتر از گذشته به نظر می رسد.

 

 

 

 

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی سیتی در مورد این بازی حساس به مارکا گفت:« واقعیت این است که فاصله زیاد بین این دو بازی ایجاد شده و شرایط هم متفاوت با گذشته است. در هر صورت ما برتری 1-2 بازی رفت را داریم و این نکته مهمی است. برابر رئال باید با همان انگیزه و اطمینان بازی رفت به میدان برویم؛ هرچند کار صعود تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. می دانیم که برابر یکی از بهترین تیم های دنیا بازی داریم و کار برای ما بسیار دشوار خواهد بود ولی ما تیم قدرتمندی داریم و می توانیم یک بار دیگر پیروز شویم.»

 

برناردو در مورد نقش پپ گواردیولا در پیروزی بر رئال گفت:« هیچکس مثل پپ نمی تواند به ما برای مقابله با یک تیم اسپانیایی کمک کند. او به خوبی تیم های اسپانیایی را می شناسد و در اختیار داشتن او برابر رئال یک مزیت است. همانطور که گفتم، هیچکس مثل گواردیولا رئال را نمی شناسد.»

 

 

 

 

رئال قدرتمند تر از گذشته:« بله، رئال پس از شروع مجدد فوتبال تقریبا همه بازی هایش را پیروز شده و به قهرمانی لالیگا هم رسید. آنها در بهترین فرم قرار دارند و خودشان را برای جبران شکست بازی رفت آماده می کنند. برای گذر از سد رئال باید بهترین بازی را انجام دهیم؛ در غیر این صورت غیرممکن است صعود کنیم. برای پیروزی بر رئال باید مثل بازی رفت باشیم.»

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها