کد خبر: ۴۷۴۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سرمربی رئال مادرید برای دیدار این تیم با منچسترسیتی روی ادن هازارد و مارکو آسنسیو حساب ویژه‌ای باز کرده.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه رئال مادرید روز جمعه 17 مرداد در اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‌رود زین الدین زیدان در این بازی برای دو بازیکنش ادن هازارد و مارکو آسنسیو حساب ویژه ای باز کرده و این دو به احتمال زیاد کلیدهای تاکتیکی زیدان برای پیروزی بر گواردیولا خواهند بود.

 

زیدان و شاگردانش در اتحاد کار راحتی در پیش ندارند چرا که باید شکست 2-1 خانگی مقابل شاگردان گواردیولا را جبران کنند. زیدان به منظور خواباندن مچ پپ روی دو ستاره خود هازارد و آسنسیو حساب ویژه ای باز کرده و اگر برنامه های او در ده روز باقی مانده تغییر خاصی نکند در آن بازی شاهد حضور هازارد و آسنسیو در کنار بنزما در خط حمله رئال خواهیم بود.

 

 

در اختیار داشتن هازارد و آسنسیو در این بازی برای زیدان موهبت بزرگی است. چرا که اگر بحران کرونا نبود و این دیدار طبق برنامه قبلی در ماه مارس برگزار شده بود هیچکدام از آنها نمی توانستند برای رئال بازی کنند. چرا که هر دو در آن زمان مصدوم بودند. اگر بازی در آن زمان برگزار می شد به جز این دو، زیدان مارسلو و کورتوا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 

زیدان در این مدت نسبت به هازارد نهایت سهل‌گیری را روا داشته. ستاره بلژیکی که به هیچ وجه انتظاری که از او می‌رفت را برآورده نکرده در این مدت مدام با مشکلات مصدومیت مواجه بوده ولی زیدان اصلاً او را تحت فشار نگذاشته. زیدان حالا امیدوار است هازارد بعد از استراحت هفته گذشته حالا کاملاً سرحال و آماده باشد و در بازی مقابل سیتی قدرت خود را به رخ بکشد.

 

گواردیولا در آن سوی میدان هم بارها از شیفتگی خود نسبت به هازارد صحبت کرده و در دیدار رفت دو تیم در برنابئو از اینکه ستاره بلژیکی به دلیل مصدومیت نتوانسته بود مقابل تیمش بازی کند ابراز ناراحتی کرد. حالا پپ می‌تواند در اتحاد به آرزوی خود رسیده و بازی تیمش مقابل هازارد را تماشا کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها