أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۷۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
احمدی‌بیغش در نطق میان دستور:
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت علوم دشمن جوانان نیست از مسئولان خواست تا با مصاحبه‌های متناقض و متعارض در خصوص کنکور سراسری به جوانان استرس وارد نکنند.
به گزارش پایگاه 598، محمود احمدی بیغش  در نشست علنی امروز(یکشنبه دوازدهم مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: انشالله با برنامه‌ریزی‌های مسئولان مربوطه مراسم‌های ویژه ماه محرم امسال با شکوه هر چه تمامتر و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود لیکن پبشنهاد دارم ماه محرم امسال را به فرصتی ماندگار برای جاودانگی نام حضرت سیدالشهدا(ع) قرار دهیم.

پیگیری ساخت 2 هزار و دویست و سی و دو واحد مسکونی از محل هزینه‌های ماه محرم

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اینجانب ساخت 72 واحد مسکونی به نیت 72 تن شهید مظلوم دشت کربلا در مناطق و روستاهای محروم هر استان که در صورت مدیریت درست می‌توان ظرف یک ماه در مجموع دو هزار و دویست و سی و دو واحد مسکونی از محل هزینه‌های ماه محرم به طور شفاف تحویل نیازمندان داد.

وی تصریح کرد: اینکه در این مقطع زمانی بحث کنکور را داریم، بنده به همکاران عزیز پیشنهاد می‌کنم از مصاحبه‌های متناقض و متعارض در خصوص کنکور سراسری پرهیز کنند چون با مصاحبه‌های مختلف استرس بیشتری به جوانان وارد می‌شود، ضمن اینکه این رفتارها تمرکز نهادهای متولی به ویژه سازمان سنجش را به هم می‌ریزد.

احمدی‌بیغش خطاب به نمایندگان مجلس، یادآور شد: آنها که درخواست تعویق کنکور به بهانه وجود کرونا می‌دهند آیا تضمین دارند که کرونا تا چند ماه دیگر تمام شود، از طرفی کارشناسان و متخصصان علوم پزشکی اعتقاد دارند فصل پاییز شدت کرونا افزایش پیدا می‌کند. آیا به بحث سربازی جوانان فکر کردید که در صورت برگزار نشدن کنکور صدها هزار جوان با مشکل سربازی روبرو می‌شوند؟

وی اظهار کرد: بدانیم وزارت علوم دشمن جوانان نیست، مطمئن باشید مسئولان مربوطه در این وزارتخانه پیش بینی‌های لازم را انجام داده و رعایت پروتکل های بهداشتی را در نظر دارند و از مسیر کنکور اتفاقی پیش نمی‌آید. اگر کنکور به تعویق بیفتد علاوه بر مطالب گفته شده تمام برنامه‌ریزی‌های آموزشی کشور به سمت پاشیدگی می رود. مهم این است که ما از وزارت علوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بخواهیم نه لغو کنکور.

قیاس وضعیت مسلمانان چین با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است

احمدی‌بیغش خاطرنشان کرد: اخیرا شاهد برخی موضعگیری‌های نسنجیده و فاقد هرگونه اعتبار و استناد از سوی بعضی از سیاسیون بی‌خاصیت و همیشه طلبکار از جمله فردی که خود سابقه نمایندگی دارد در خصوص مسلمانان منطقه سین کیانگ چین هستیم که تحقیقات نشان می‌دهد نه تنها این اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی صحت ندارد بلکه ده‌ها میلیون مسلمان چین با دولت و دولت با مسلمانان مشکلی ندارند و قیاس آن با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است و این اظهارات در راستای استمرار خط فکری نفاق‌برانگیز این جریان بی‌خاصیت و پرمدعا برای تحت تاثیر قرار دادن روابط مناسب ایران و چین صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینجانب از منتقدان جدی پنهانکاری وزارت امور خارجه در بعضی از مسائل هستم، اما به هیچ‌وجه اظهارات مداخله‌جویانه جریان انحرافی اصلاحات و رهبران دچار توهم سیاسی این جریان پرهزینه را علیه منافع ملی برنمی‌تابم و از این تریبون از دادستان محترم کل کشور می‌خواهم ملاحظات را کنار گذاشته و با امثال این ذهن‌های بیمار با قاطعیت و شدت برخورد کند.

وی افزود: قدردانی ویژه دارم از نیروهای گمنام وزارت اطلاعات در دستگیری یکی از مزدوران وطن‌فروش خائن موسوم به گروه تندر در ماورای اقیانوس اطلس که نشان از برخورداری پیچیده‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بوده و رزم مدرن اطلاعاتی را به رخ بدخواهان ملت ایران کشیده است.

ایکاش حذف مافیای ارز و کالا را به وزارت اطلاعات بسپارند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ایکاش شرایط برای وزارت اطلاعات فراهم می‌شد تا با نفوذ به عمق جریان فاسد اقتصادی و مافیای ارز و کالا یکبار برای همیشه مردم مظلوم ایران از شر فاسدین اقتصادی خلاصی می‌یافتند.

بازی افزایش قیمت ارز و سکه از خود ساختمان شیشه‌ای هدایت می‌شود

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آنچه مسلم است رسوخ مافیای ظالم و جنایتکار اقتصادی که مصیبت مردم ایران است با کمک عناصر نفوذی خود در سیستم‌های رسمی و دولتی نفس ملت را بریده‌اند و شکی نداریم که بازی افزایش قیمت ارز و سکه از خود ساختمان شیشه‌ای هدایت می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها