أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۰۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
پیر کالولو مدافع راست لیون با قرارداد پنج ساله به میلان پیوست.
به گزارش پایگاه 598، در ماه‌های اخیر بارها شایعات حضور رالف رانگنیک در میلان به گوش رسید و حتی گفته شد که این مرد آلمانی علاوه بر سرمربی، مسئولیت تمام امور روسونری از جمله مسائل نقل و انتقالات را برعهده خواهد گرفت و خودش شخصاً برای جذب بازیکنان اقدام می‌کند.

 

با این وجود چنین اتفاقی رخ نداد و با توجه به نتایج فوق العاده ای که استفانو پیولی با میلان کسب کرد، قرارداد این سرمربی ایتالیایی تا سال 2022 تمدید شد تا به تمام گمانه‌زنی‌ها درباره حضور رانگنیک در سن سیرو پایان داده شود.

 

بعد از ماندگار شدن استفانو پیولی در میلان حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه در هفته‌های اخیر پروسه تمدید قرارداد با ستاره های حال حاضر خود را کلید زده و قصد دارد برای تقویت خود بازیکنان جدید را هم به خدمت بگیرد که حالا نهایتا از یکی از این خریدها رونمایی و مشخص شد که پیر کالولو مدافع راست لیون با قراردادی پنج ساله به میلان پیوسته است. این بازیکن 20 ساله و فرانسوی است و از فیزیک بسیار خوبی برای بازی در خط دفاعی نیز برخوردار است.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها