کد خبر: ۴۷۵۲۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
آلواردو اودریوزولا، مدافع جوان رئال مادرید با پایان قرارداد قرضی اش با بایرن مونیخ به برنابئو بازخواهد گشت.
به گزارش پایگاه 598، دوران حضور یک ساله و قرضی آلواردو اودریوزولا در بایرن مونیخ چندان مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و باشگاه آلمانی نیز علاقه ای به مذاکره برای حفظ او نشان نداده است. نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد خود رئال مادرید نیز خواهان حفظ اودریوزولا است و او فصل بعد در برنابئو بازی خواهد کرد.

 

 

زین الدین زیدان خواهان حضور یک گزینه جانشین برای دنی کارواخال است و با توجه به در اختیار داشتن آلواردو اودریوزولا، دلیلی به جذب بازیکن جدید نمی بیند. همچنین رئال مادرید چندی قبل و با تصمیمی غیرمنتظره به پیشنهاد اینتر برای خرید اشرف حکیمی پاسخ مثبت داد و این مدافع راست مراکشی از فصل بعد در سری آ بازی خواهد کرد. بدین ترتیب دیگر گزینه ای پیش روی رئال مادرید نیست و آنها خواهان حضور دوباره اودریوزولا در رختکن هستند.

 

زیدان از روند این بازیکن در بایرن مونیخ و رسیدن به همراه این تیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان رضایت داشته و نمی خواهد آلواردو اودریوزولا را برای فصل بعد نیز از دست بدهد. این مدافع اسپانیایی تا تابستان سال 2024 با رئال مادرید قرارداد خواهد داشت و فصل بعد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش در پست مدافع رست با دنی کارواخال، مدافع ثابت این سالهای رئال مبارزه خواهد کرد.

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها