أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ۷۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر ولگوگراد به برتری دست یافت.
به گزارش پایگاه 598، در چارچوب مسابقات هفته اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا به‌عنوان مهاجمان نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب(به وقت ایران) در استادیوم ولگوگراد آرنا به مصاف تیم تازه صعود کرده روتور ولگوگراد رفت.

 

سردار آزمون که فصل قبل به‌عنوان آقای گلی رسید و نمایش درخشانی در لیگ برتر روسیه داشت، در دقیقه ۲۲ بازی امشب هم با توپ‌گیری در پشت محوطه جریمه ولگوگراد یک موقعیت برای زنیت به وجود آورد که در ادامه توپ ارسالی توسط سباستین دریوسی از جناح چپ را آرتم زیوبا تبدیل به گل کرد.

 

 

نیمه اول با برتری زنیت سنت‌پترزبورگ خاتمه یافت، اما نمایش هجومی یاران آزمون مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ دو روسیه ادامه پیدا کرد و زنیت موفق شد در دقیقه ۷۹ روی توپ ریباند شده توسط دروازه‌بان حریف، با ضربه بغل پای  دریوسی به گل دوم دست پیدا کند.

 

زنیت که فصل گذشته به سه گانه قهرمانی در روسیه دست یافت، فصل جدید را هم با پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه مقابل ولگوگراد آغاز کرد تا از همین ابتدا برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشد.

 

سردار آزمون، ستاره گلزن زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان بازی امشب تیمش مقابل ولگوگراد تا دقیقه ۷۰ در زمین حضور داشت و به‌عنوان نخستین تعویضی جای خود را به امیلیانو ریگونی داد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها