يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کسپر اشمایکل، دروازه بان دانمارکی لسترسیتی مورد توجه دو تیم منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، دو سنگربان اسپانیایی تیم های منچستریونایتد و چلسی فصل بدی را سپری کردند و شایعات زیادی در مورد آینده آنها منتشر شده است. به نظر می رسد جدایی کپا آریزابالاگا، دروازه بان گرانقیمت چلسی بعد از سپری کردن دو سال ضعیف از این تیم قطعی باشد و او حتی در دیدارهای پایان فصل نیز جایی در ترکیب ثابت فرانک لمپارد نداشت.

 

 

همچنین اشتباهات متوالی داوید دخیا نیز دیگر کاسه صبر کادر فنی منچستریونایتد را لبریز کرده و اوله گونار سولسشر قصد دارد در تابستان امسال یک دروازه بان قابل اطمینان جذب کند. نشریه تایمز مدعی شد نام کسپر اشمایکل در لسیت خرید هر دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد قرار گرفته است. فرزند اسطوره منچستریونایتد علاقمند است بعد از سالها درخشش در لسترسیتی فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند، اما این باشگاه در روز پایانی و با شکست برابر یونایتد شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد و حالا کسپر اشمایکل علاقمند است به یکی از دو تیم چلسی و یونایتد که سهمیه گرفته اند ملحق شود.

 

قرارداد اشمایکل با لسترسیتی در سال 2023 تمام می شود و کار این دو باشگاه برای جذب او آسان نخواه بود. کسپر اشمایکل در این 9 سال حضور در ترکیب لستر روزهای موفقی را در کینگزپاور سپری کرده و در سال 2016 نیز موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها