يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۶۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۸۸ هزار واحد در یک روز!
برخی از کارشناسان بازگشایی نماد شستا را در نزول شاخص پررنگ می دانند به طوری که این نماد با بازگشایی و افت بیست درصدی به تنهایی توانست بیش از ۲۰ هزار واحد افت به شاخص تحمیل کرد!
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، تالار بورس تهران امروز هم لباس قرمز خود را از تن بیرون نیاورد و با افت 88 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 813 هزار واحد رسید.

صبح یک‌شنبه همانطور که پیش بینی می شد شاخص کل بورس کار خود را با منفی شروع کرد و با بیش از 53 هزار واحد ریزش به عدد یک میلیون و 849 هزار واحدی رسید. 

شرایط بازار و شکستن خطوط حمایتی توسط شاخص کل بورس نشان داد که اقبالی برای جمع‌آوری صف‌های فروش از سوی حقوقی ها وجود ندارد.

از این رو بازار همچنان مسیر نزولی خود را ادامه داد و با ثبت منفی (-۴.۷۱٪) درصد با سقوط تاریخی به کار خود پایان داد.

برخی از کارشناسان بازگشایی نماد شستا را در نزول شاخص پررنگ می دانند به طوری که این نماد با بازگشایی و افت بیست درصدی به تنهایی توانست بیش از ۲۰ هزار واحد افت به شاخص تحمیل کرد!

خروج نقدینگی به شدت در بازار مشهود است و حجم بالایی از نقدینگی هم در صف‌های فروش گیر کرده است و با آزاد شدن آن خروج نقدینگی از بازار جدی‌تر خواهد شد که این روند اگر ادامه پیدا کند، این ریزش نه به نفع مردم است و نه به نفع دولت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها