يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۷۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
دلیل افت شاخص بورس؛
اخیرا بخشنامه ای از سوی مدیریت نظارت بر نهادهای مالی به مدیران صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت منتشر شده است که حاکی از آن است که مدیران این صندوق ها را ملزم کرده است ظرف یک ماه آینده سقف موجود سرمایه‌گذاری خود در سهام را به 5 درصد کاهش دهند و به خرید اوراق دولتی روی آورند.
به گزارش پایگاه 598، اخیرا بخشنامه ای از سوی مدیریت نظارت بر نهادهای مالی به مدیران صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت منتشر شده است که حاکی از آن است که مدیران این صندوق ها را ملزم کرده است ظرف یک ماه آینده سقف موجود سرمایه‌گذاری خود در سهام را به 5 درصد کاهش دهند و در ازای آن به خرید اوراق دولتی روی آورند که این خود باعث می شود که مبلغی حدود 15 هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه خارج شود که میتواند دلیلی بر افت شاخص بورس در روزهای اخیر باشد.


در همین خصوص بهنام صمدی خبرنگار و تحلیلگر بازار سرمایه نوشت: این بخشنامه یکی از دلایل فشار فروش در بازار است اما مدیران سازمان بورس مصاحبه می‌کنند و می‌گویند تازه‌واردها هیجانی رفتار نکنند!

تنها یک ماه به صندوق‌های درآمد ثابت مهلت دادند تا سقف سرمایه‌گذاری در سهام را به ۵ درصد کاهش دهند. حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان مبلغی است که صندوق‌های درآمد ثابت باید سهام بفروشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها