کد خبر: ۴۷۶۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تیمو ورنر خرید جدید چلسی می‌گوید این تیم جاه‌طلبی و امید زیادی دارد و می‌خواهد فصل آینده با لیورپول و منچسترسیتی نبرد کند.
به گزارش پایگاه 598، تیمو ورنر ستاره آلمانی جدید چلسی می‌گوید فرانک لمپارد سرمربی این تیم سخت در تلاش است تا تیمش را هر چه سریع‌تر به سطح بزرگان چند سال اخیر فوتبال انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی‌، برساند. ورنر می‌گوید چلسی جاه طلبی زیادی دارد و می‌خواهد فصل آینده با این دو تیم نبرد کند.

 

تیمو ورنر ستاره گلزن و ملی پوش آلمانی امسال تابستان با قراردادی به ارزش 59 میلیون دلار از لایپزیش به چلسی پیوست. او روز یکشنبه در جریان دیدار دوستانه چلسی و برایتون به میدان رفت و اولین گل خود را برای تیم جدیدش زد.

 


ورنر در گفتگو با وبسایت رسمی چلسی گفت: " سرمربی ما با تیم عالی کار می‌کند. او نه تنها به من بلکه به کل تیم نشان می‌دهد که ما در زمین چکار می‌توانیم بکنیم که فصل آینده بتوانیم عملکردی بهتر از فصل قبل داشته باشیم. کار کردن با لمپارد و شنیدن برنامه‌هایش برای آینده لذت بخش است. او می‌خواهد ما با تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی نبرد کنیم".

 

ورنر در ادامه گفت: " چلسی به اعتقاد من تیم بزرگی است و با این تیم من معتقدم که می‌توانیم به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و مربی‌ای که می تواند برای رسیدن به هدفهای تیم به ما کمک کند".

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها