کد خبر: ۴۷۶۷۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
باشگاه رئال مادرید گزارش رسانه‌های بلژیکی مبنی بر اینکه جذب ادن هازارد برای رئال 160 میلیون یورو هزینه داشته را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از آنکه چند رسانه بلژیکی ادعا کردند انتقال ادن هازارد به رئال مادرید در سال 2019 برای باشگاه اسپانیایی چیزی نزدیک به 160 میلیون یورو هزینه داشته، رئال مادرید این ادعاها را تکذیب کرد.

 

 

در آن زمان گفته شده بود که ادن هازارد در حالی از چلسی به رئال مادرید منتقل شده که باشگاه اسپانیایی برای به خدمت گرفتن او رویهم رفته 100 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. رئال مادرید حالا با تکذیب خبر رسانه‌های بلژیکی می‌گوید مبلغ پرداختی اش برای هازارد همین مقدار است.

این در حالی است که روز گذشته دو رسانه بلژیکی Het Laatste Nieuws و La Derniere Heure در گزارشهایی مدعی شدند که مجموع پرداختهای رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هازارد به 160 میلیون یورو بالغ می‌شود. بر اساس این گزارش رئال مادرید مبلغ مورد نظر را به صورت قسط پرداخت کرده. رئالی ها در سال 2019 مبلغ 40 میلیون یورو، در سال 2020 مبلغ 56 میلیون یورو و در سال 2021 مبلغ 64 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد که سر جمع 160 میلیون یورو خواهد شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها