أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
دانیل مالدینی فرزند 18ساله پائولو مالدینی اسطوره باشگاه آث میلان دیشب در جریان بازی دوستانه مقابل مونزا اولین گل خود برای روسونری را در سن سیرو به ثمر رساند.
به گزارش پایگاه 598، آث میلان دیشب در آغاز آماده‌سازی پیش فصل خود در خانه‌اش سن سیرو در یک بازی دوستانه به مصاف مونزا رفت. یکی از مهمترین اتفاقات این بازی اما گل زیبایی بود که توسط دانیل مالدینی‌، فرزند 18ساله پائولو مالدینی بزرگ‌، اسطوره باشگاه میلان به ثمر رسید. این اولین گل دانیل برای میلان در سن سیرو بود و پدر او پائولو که به همراه دیگر مدیران میلان روی سکوها حضور داشت به تشویق پسرش پرداخت.

 

 

این گل البته اولین گل دانیل مالدینی با پیراهن روسونری نبود ولی اولین گلی بود که او در معبد فوتبال یا سن سیرو به ثمر می رساند. دانیل چند روز پیش در بازی دوستانه مقابل نووارا هم برای میلان گلزنی کرده بود.

 

 

گل دانیل دقایقی قبل از پایان نیمه اول مسابقه زده شد، زمانی که نتیجه بازی 1-1 بود. مالدینی با یک کار ترکیبی با پاکوئتا خود را در موقعیت مناسب گلزنی دید و با شوتی دقیق موفق شد دورازه حریف را باز کند.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها