أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها تاکید کرد:کشورهای منطقه باید بدانند آسیب های ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی نصیب آنها هم خواهد شد و دود آن فقط به چشم امارات نخواهد رفت.
محمدحسن آصفری

به گزارش پایگاه 598، محمد حسن آصفری با اشاره به  اقدام خائنانه امارات متحده عربی در علنی‌ کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی، گفت:اقدامی که ابوظبی انجام داد،اقدامی نیست که کشورهای منطقه نسبت به آن ساکت بنشینند.

وی با اشاره به نشست اخیر دبیران کل گروه های فلسطینی در بیروت،افزود: کشورهای عرب منطقه ،اجلاس کشورهای مسلمان ،اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی باید نسبت به اقدام امارات موضع گیری داشته باشند.

آصفری با بیان اینکه اسرائیلی‌ها کلاه گشادی را بر سر امارات می گذارند،یادآورشد: تبعات این توافق و پس لرزه‌های آن دامن گیر کشورهای کوچک منطقه به ویژه کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس خواهد شد.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تفکر از نیل تا فرات را در افکار خود می پروراند که محقق نشد،مطرح کرد: هرگونه اقدامی برای چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی مطمئناً خودکشی است و تیر خلاص به خود زدن است.

آصفری با بیان اینکه کشورهای منطقه باید نسبت به اقدام امارات موضع گیری کنند، تاکید کرد: کشورهای منطقه باید بدانند  آسیب های ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی نصیب کشورهای دیگر هم خواهد شد و دود آن فقط به چشم امارات در آینده نخواهد رفت.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه راه جبران خیانت امارات، ابراز پشیمانی و اعلام برائت از اسرائیل است، اظهار کرد: امیدوارم که امارات زودتر بیدار شود، ما علاقه مند هستیم با همه کشورهای همسایه ارتباط داشته باشیم و جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد امنیت در منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،صبرا و شتیلا و دیگر مناطق، با گذر زمان از بین نخواهد رفت،تصریح کرد:با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب،امیدواریم امارات متوجه اشتباه خود بشود و تا دیر نشده ،بیش از این صحنه را برای  سوء استفاده رژیم صهیونیستی در منطقه ندهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها