يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۱۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مدافع مد نظر استقلال به محل صحبت با مدیران این باشگاه بازگشت.
به گزارش پایگاه 598، سید احمد موسوی مدافع فصل گذشته تراکتور و گل‌گهر که یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی آبی‌های پایتخت محسوب می‌شود، عصر امروز با مدیران باشگاه استقلال جلسه‌ای برگزار کرد ولی طرفین به توافق نهایی نرسیدند.

 

 

 

این بازیکن با وجود توافق اولیه قبلی با استقلالی‌ها، در جلسه عصر امروز به توافق مالی دست پیدا نکرد و از هتل آزادی که محل مذاکره بود، خارج شد.

 

اما دقایقی قبل احمد موسوی مجددا به محل مذاکره با مدیران باشگاه استقلال برگشت تا مجددا صحبت‌های نهایی خود را با آنها انجام دهد و در صورت توافق نهایی آبی پوش شود.

 

 البته موسوی دقایقی بعد از حضورش در این هتل، محل صحبت با مدیران استقلال را ترک کرد و به خبرنگاران گفت که فردا برای انجام دوباره مذاکرات برمی‌گردد.

 

 

همچنین بابک مرادی، فصل گذشته ماشین‌سازی نیز که مذاکراتش با استقلال متوقف شده بود، دقایقی قبل به محل مذاکره با آبی‌ها بازگشت تا صحبت‌های خود را از سر بگیرد.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها