کد خبر: ۴۷۷۲۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
صبر استراتژیک پرز برای عبور از بحران کرونا
رئال مادرید با توجه به اینکه می داند در سال آینده دیگر از بحران کرونا خبری نخواهد بود برنامه‌های بزرگ نقل و انتقالاتی‌اش را برای تابستان 2021 ذخیره کرده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه آ اس امروز صفحه اول خود را به برنامه رئال مادرید برای نقل و انتقالات تابستان آینده اختصاص داده و مدعی است باشگاه مادریدی قصد دارد در سال 2021 تابستانی رویایی را پشت سر بگذارد. سه هدف بزرگ رئال در تابستان آینده کاماوینگا، اوپامکانو و در نهایت بمب بزرگ رئال، کیلیان امباپه خواهند بود.

 

 

رئال امسال تابستان به دلیل تاثیرات منفی شدید بحران کرونا نتوانست فصل نقل و انتقالاتی دلخواه را پشت سر بگذارد. اما این شرایط به نوعی به نفع رئال هم بوده چرا که شرایط دیگر باشگاه‌ها باعث شده بازیکنانی که رئال به دنبال شان است در باشگاه‌های خود بمانند و به تیم‌های دیگر منتقل نشوند. در نتیجه رئال تابستان آینده می‌تواند آنها را از باشگاه‌های قبلی شان به خدمت بگیرد که به مراتب ساده‌تر از خرید آنها از باشگاهی جدید خواهد بود.

اوپامکانو اولین هدف رئال امسال تابستان قرارداد خود با لایپزیش را یک سال دیگر تمدید کرد تا خیال رئال را راحت کند. کاماوینگا هم امسال اعلام کرد که تا سال 2021 در رن خواهد ماند. اما گل سرسبد مهره‌ها مد نظر رئال یعنی کیلیان امباپه...

 

داستان رئال و امباپه تابستان آینده به نقطه اوج خواهد رسید. امباپه با وجود تلاشهای بسیار PSG قراردادش را با این تیم تمدید نکرده و قراردادش سال 2022 به پایان خواهد رسید، بارها به رئال مادرید سیگنال مثبت فرستاده و البته از اینکه با وجود همه سرمایه گذاری ها پاریس نتوانسته تا کنون قهرمان چمپیونزلیگ شود راضی نیست. اشکهای او در لیسبون و بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ موید این ادعا است. رئال مادرید فعلاً هیچ فشاری به PSG وارد نکرده و منتظر است تا با نزدیک شدن به تابستان 2021 تکلیف امباپه در مذاکرات بین او و باشگاه پاریسی روشن شود.

 

 

رئال مادرید با توجه به اینکه سه مهره مد نظر اصلی اش را برای تابستان 2021 ذخیره کرده تصمیم گرفت امسال را به بازسازی درونی تیمش سپری کند. مدیران رئال بازیکنانی مثل مارتین اودگارد که به صورت قرضی واگذار شده بود را به برنابئو برگرداندند و ستاره‌های گران قیمتی مثل خامس رودریگز که هزینه زیادی روی دست شان می‌گذاشت را واگذار کردند.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها