أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۴۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
الدحیل قطر رامین رضاییان
علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران روزگذشته برای پذیرش پست سرمربیگری تراکتور با رئیس هیات مدیره این باشگاه به مذاکره پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، علی کریمی یکی از چند کاندیدایی‌ست که باشگاه تراکتور با آن‌ها برای پذیرش پست سرمربیگری صحبت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به مهدی تارتار، علیرضا منصوریان و البته فرهاد مجیدی اشاره کرد؛ علی کریمی فعلا چهارمین نفری‌ست که به صورت جدی پای میز مذاکره با مدیران تراکتور و عباس الیاسی رئیس هیات مدیره تراکتور قرار می‌گیرد که به گفته زنوزی مسئولیت انتخاب سرمربی به او محول شده است.

 

مذاکره کریمی و الیاسی که دیروز بعدازظهر (سه شنبه) برگزار شده، طولانی بوده و بحث‌های مختلفی را در بر گرفته و طرفین پیشنهاد خود را به یکدیگر اعلام کرده و باید دید تراکتور با کریمی به نقطه تفاهم مشترک خواهند رسید یا نه؟ تیم فوتبال تراکتور در فصل گذشته با هدایت ساکت الهامی، سهمیه آسیایی و عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورد؛ در پایان فصل مدیران تراکتور باب مذاکره با مربیان جدید را باز کردند که علی دایی اولین نامزد هدایت این تیم محسوب می‌شد.

 

تراکتوری‌ها از دیروز یک شمارش معکوس برای اعلام نام سرمربی منتشر نکردند که البته با اتمام شماره معکوس اتفاق خاصی نیفتاد و تنها هیات مدیره درباره انتخاب قطعی سرمربی بیانیه‌ای منتشر کرد اما ظاهرا جستجوها ادامه دارند و نام سرمربی تراکتور نهایی نشده است؛ قرار است این باشگاه تا پایان این هفته نفر اول نیمکت در فصل آینده را اعلام بنماید.

کریمی که سابقه بازی در تراکتور را دارد و با این تیم فاتح جام حذفی شده، در دوره مربیگری هدایت تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت را برعهده داشته است.


منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها