يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۵۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهور ۲۰۲۰ آمریکا، رئیس جمهور کشورش را یک "انسان احمق" خواند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از شبکه ان‌بی‌سی نیوز، پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد فکر می‌کند که جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جریان مناظرات انتخاباتی دموکرات‌ها چیزی مصرف می‌کرد، بایدن وی را یک احمق خطاب کرد.

بایدن در مصاحبه‌ای با شبکه ان‌بی‌سی گفت:‌ ترامپ احمق است. این حرف‌ها احمقانه هستند.

اوایل روز سه‌شنبه ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز بار دیگر از بایدن خواست تا پیش از آغاز مناظراتشان طی دو هفته آتی، آزمایش عدم اعتیاد بدهد.

ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی همین ادعاها را درباره هیلادی کلینتون، رقیب دموکراتش مطرح کرده بود.

ترامپ در جریان این مصاحبه گفت: فکر می‌کنم در جریان مناظرات رو در روی بایدن با سناتور برنی سندرز در اوایل سال جاری میلادی، چیز عجیبی در رابطه با بایدن وجود داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بایدن برای آنکه خودش را سرزنده‌تر و فعال‌تر نشان دهد مواد مصرف می‌کند، گفت: بله همین طور فکر می‌کنم. بایدن چیزی مصرف می‌کند. او چیزی مصرف می‌کند که به او بصیرت می‌بخشد.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا این ماده می‌تواند یک فنجان قهوه باشد، گفت: شاید ۱۵ فنجان قهوه چنین توانایی داشته باشد!

وی مدعی شد: من فکر می‌کنم بایدن باید آزمایش عدم اعتیاد بدهد. من نیز این کار را خواهم کرد.

بایدن که ظاهرا از این سوالات و حرف‌ها ناراحت شده، گفت: من مشتاقانه منتظر مناظرات هستم. آماده باش آقای ترامپ! 

نخستین مناظره قرار است ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در کلیولند برگزار شود. سه مناظره ریاست جمهوری وجود دارد و یک مناظره در بین نامزدهای معاونت ریاست جمهوری.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها