أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۵۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
علیرغم ابراز تمایل تاتنهام، رئال مادرید علاقه ای به خرید دله آلی، هافبک هجومی و انگلیسی این باشگاه نشان نداده است.
به گزارش پایگاه 598، به نظر می رسد انتقال توماس رگیلون و گرت بیل، دو بازیکن رئال مادرید به تاتنهام قطعی باشد و در جریان مذاکرات، باشگاه انگلیسی به رئال مادرید پیشنهاد حضور دله آلی را در برنابئو داده که البته زین الدین زیدان این پیشنهاد را رد کرده و علاقه ای به جذب ستاره انگلیسی نشان نداده است.

 

 

اولین دلیل دستمزد بالای دله آلی است. رئال مادرید با فروش گرت بیل می خواهد از سر دستمزد 17 میلیون یوئرویی او خلاص شود و در این شرایط علاقه ای به پرداخت سالانه 10 میلیون یورو برای دله آلی ندارد. تمام برنامه ریزی رئال مادرید جذب کیلیان امباپه در تابستان سال بعد است و آنها نمی خواهند شرایط مالی باشگاه دشوار شود تا امکان جذب ستاره فرانسوی در تابستان آتی همچنان وجود داشته باشد.


اما خاطره بد زیدان از دله آلی دیگر دلیل عدم تمایل او به این انتقال است. در سال 2018 و بعد از برتری تاتنهام با نتیجه 1-3 در ومبلی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، دله آلی از عدم توفیق در هت تریک ابراز ناراحتی کرد و این مصاحبه به مذاق زیدان خوش نیامد و او در آن مقطع به داوری اعتراض داشت. پس رئال مادرید علیرغم داشتن شانس جذب دله آلی علاقه ای نشان داده و تمام تمرکز این باشگاه فراهم کردن شرایط برای انتقال کیلیان امباپه در تابستان سال بعد خواهد بود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها