أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۶۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دو ستاره شب حساس ACL در قطر؛
بشار رسن با گل خود از روی نقطه پنالتی پرسپولیس را به صدر جدول رساند و با نمایشی دلپذیر، خود را دوباره به عنوان یک ستاره در سطح فوتبال آسیا مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598، بشار رسن که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و در نمایش تیم پرسپولیس تاثیر مثبت داشت، در ابتدای نیمه دوم موفق به گلزنی شد. در دقیقه 46 سانتر وحید امیری از سمت چپ برای عیسی آل کثیر ارسال شد اما او از یک اشاره برای گلزنی بازماند ولی در همان لحظات مدافع التعاون آل کثیر را زد تا مهند قاسم نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

در شرایطی که علی علیپور و مهدی ترابی دیگر در جمع پرسپولیس حضور ندارند، بشار رسن پشت توپ ایستاد تا برای گلزنی مقابل کاسیو اقدام کند. بشار با همان آرامشی که همیشه از خود نشان داده، توپ را به سمت راست دروازه فرستاد و با فریب دروازه بان، گل پیروزی بخش سرخ ها را به ثمر رساند.

 

رسن که در بازی دربی گل زده بود، با تعویض دقیقه 117 از ضربات پنالتی بازماند اما حالا با این ضربه نشان داد که می‌تواند پنالتی زن نخست پرسپولیس باشد و خیال یحیی گل محمدی و هواداران این تیم را راحت کند.

این در حالی است که بشار پیش تر در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با پاس گل و گرفتن پنالتی، نقش منجی را برای تیم برانکو ایوانکوویچ ایفا کرده و از عوامل جشن صعود سرخ ها به نیمه نهایی آسیا بود و حالا با گل خود، پرسپولیس را به سمت صدر جدول هدایت کرده است. فارغ از گل نیز او نمایش درخشانی را ارائه کرده و لحظاتی پس از پنالتی هم فرصت زدن گل دوم خود را پس از دریبل تماشایی مدافع حریف را به وجود آورد که کاسیو و تیر دروازه مانع از گل دوم شدند.

 

 

رسن در این بازی یک موقعیت نیز خلق کرد و با حضور دائمی در جناحین و همچنین پشت دو مهاجم، شب درخشانی را سپری کرد و جای تعجب دارد که چرا از سوی مسئولان برگزاری بازی به عنوان بهترین بازیکن شناخته نشد. او با نرخ 78.6% پاس صحیح عملکرد خوبی را در زمینه انتقال توپ از خود به جای گذاشت و پرسپولیسی ها را به بازی های بعدی امیدوار نگه داشت.

 

با این عملکرد دیدنی بشار رسن توانایی خود را به نمایش گذاشته و حالا بیش از پیش ارزش تمدید قرارداد با او مشخص می‌شود؛ هرچند که با این قرارداد سرخ ها هر لحظه نگران جدایی او خواهند بود یا در تابستان بعدی دوباره همین ماجراهای تمدید را خواهند داشت.

 

چند کیلومتر آن طرف تر در استادیوم جاسم بن حمد دوحه، این بغداد بونجاح بود که با آتش بازی خود، السد را یک گام دیگر به صعود نزدیک کرد.  او دو گل زد و یک گل هم ساخت تا بهترین بازیکن تیمش لقب گیرد. ساعتی پس از این آتش بازی، نمایش درخشان بشار رسن، پرسپولیس را به صدر جدول گروهش در لیگ قهرمانان آسیا رساند. حضور السدو پرسپولیس در مرحله حذفی، فانتزی تقابل دوباره این دو تیم را به وجود می‌آورد؛ تقابلی که در 2018 با برتری قاطع پرسپولیس همراه شد و حالا پسر بغداد بشار رسن با این عملکردش، پرسپولیس را امیدوار به شکست هر حریفی، حتی تیمی که ستاره ای آماده چون بغداد بونجاح را داشته باشد، کرده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها