يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۶۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بشار؛ عامل ترمیم فوری اجوکیشن سیتی
اتفاقی عجیب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی باعث شد تا چمن این استادیوم به ترمیم فوری نیاز پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس در حالی از سد التعاون گذشت که گل برتری شاگردان گل محمدی را بشار رسن در دقیقه 48 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل پرسپولیس را به صدر جدول رساند و بشار را به ستاره محبوب تلویزیون الکاس در مصاحبه های بعد از بازی تبدیل کرد اما حالا مشخص شده که تبعاتی جدی برای چمن ورزشگاه هم داشته است.

 

آنطور که از استادیوم اجوکیشن سیتی خبر رسیده، این گل سبب شد تا بخشی از چمن ورزشگاه بسوزد و ترمیم فوری نیاز پیدا کند. بعد از بازی خیلی سریع مسئولان برگزاری بازی با تکنولوژی های خاص، روند ترمیم چمن را آغاز کردند تا این استادیوم برای دیدار روز دوشنبه پرسپولیس - الدحیل آماده شود؛ مسابقه ای که قرار است ساعت 18:30 به انجام برسد و نخستین بازی این گروه در هفته آینده خواهد بود.

 


 

 

 

 

 

 

ورزشگاه های قطر در روزهای اخیر و هفته های آینده مورد استفاده تیم های آسیایی قرار خواهد گرفت و هر سه روز یک بازی در آن ها انجام می‌شود. بنابراین بلافاصله بعد از پایان بازی ترمیم و نگه داری از آن ها استارت می‌خورد و امکان انجام تمرین روی آن هم وجود ندارد.

 

ورزشگاه اجوکیشن که میزبان بازی های پرسپولیس است، استادیومی 40 هزار نفری برای جام جهانی است که از امکانات فوق العاده ای بهره می‌برد و سرخپوشان ایران هم شانس بازی در آن را پیدا کرده اند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها