يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
نام لیونل مسی برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین جهت شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی آمریکای جنوبی اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه تیم ملی آرژانتین ماه آینده میلادی باید در چارچوب رقابتهای انتخابی جهام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی دو بازی انجام دهد فهرست سی نفره تیم ملی این کشور از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد. نام لیونل مسی در فهرست تیم ملی آرژانتین برای بازی با اکوادور و بولیوی دیده می‌شود.

 

 

رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر طبق برنامه قرار بود از اسفند ماه آغاز شود ولی به دلیل شیوع اپیدمی کرونا این رقابتها تا مهرماه به تعویق افتاد.

 

فهرست 30نفره آلبی سلسته اعلام شده از طرف فدراسیون فوتبال آرژانتین

 

تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی که از ماه نوامبر گذشته تا امروز هیچ بازی‌ای انجام نداده بازی‌های خود در این مرحله از رقابتها را با دیدار مقابل اکوادور در بوئنس آیرس آغاز خواهد کرد. دیداری که روز 8 اکتبر برگزار می‌شود. آرژانتین به همراه لیونل مسی پنج روز بعد به بولیوی می‌رود تا با تیم ملی این کشور دیدار کند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها