أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان و مازندران به ترتیب به عنوان بیست و چهارم و بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شدند.
به گزارش پایگاه 598، شرکت سرمایه‌گذاری استان لرستان با سرمایه ۹۲,۹۲۰ میلیارد ریال با نماد «وسلرستا» به عنوان بیست و چهارمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

این شرکت از دیروز(دوشنبه) تحت شماره ۱۱۱۱۲ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و مدارک و مستندات و اطلاعات مالی آن نیز در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران با سرمایه ۱۸۸,۵۷۲ میلیارد ریال با نماد «وسمازن» به عنوان بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران نیز تحت شماره ۱۱۰۴۴ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و مدارک و مستندات و اطلاعات مالی آن در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها