يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
زلاتان: اگر 20ساله بودم دو گل دیگر می‌زدم
به گزارش پایگاه 598، آث‌میلان دیشب در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ به مصاف بولونیا رفت و موفق شد با درخشش زلاتان ابراهیموویچ ستاره کارکشته خود این تیم را 2-0 شکست دهد. هر دو گل میلان توسط زلاتان به ثمر رسید. ستاره سوئدی در پایان بازی گفت از اینکه دو گل به ثمر رسانده بسیار خوشحال است ولی اگر 20ساله بود می‌توانست دو بار دیگر هم دروازه بولونیا را باز کند.

 

 

زلاتان که یک ماه دیگر 39ساله می‌شود برای اولین بار موفق شد در اولین بازی تیمش در سری آ دو گل بزند. ایبرا در پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت: " شرایط بدنی خوبی دارم و به شکل مناسبی کار می‌کنم. این دومین بازی رسمی فصل برای ما بود. ما برنده شدیم و من می‌توانستم باز هم گل بزنم. اگر بیست ساله بودم دو گل دیگر می‌زدم...".


ایبرا در ادامه صحبتهایش گفت: " من پیر نیستم. من مثل بنجامین باتن هستم. کسی که از سن بالا شروع می‌کند و در جوانی می میرد! فارغ از شوخی، تیم ما خیلی خوب کار کرد. ما هنوز به آمادگی 100درصد نرسیده ایم و به همین علت اشتباهاتی داشتیم ولی در نهایت نتیجه خوبی بدست آوردیم. هدف ما این است که بهتر از فصل قبل کار کنیم".

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها