أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۹۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
رحمتی و پاسخ منفی به فرصت جدید خداحافظی
به مانند سه دیدار اخیر شهر خودرو گویا قرار نیست بازهم مهدی رحمتی در قامت دروازه‌بان تیمش را در آسیا همراهی کند.
به گزارش پایگاه 598، پس از آن‌که مهدی رحمتی به یکباره و در تصمیمی عجیب سکان هدایت شهر خودرو را برعهده گرفت، بسیاری وی را سرمربی-دروازه‌بان خطاب کردند و انتظار می‌رفت تا رحمتی در آسیا برای تیمش در دو نقش متفاوت به صورت همزمان، ایفای وظیفه کند؛ اما دروازه‌بان کهنه‌کار و سرمربی جوان فوتبال ایران به مانند تصمیم‌های غیرمنتظره‌ای که بارها از وی سر زده است، تصمیم گرفت تا در آسیا تنها در کسوت سرمربی به کار خود ادامه دهد و به دو دروازه‌بان جوان تیمش میدان بدهد.

 

مورد عجیب این‌که رحمتی به دلیل آن‌که نامش در لیست آسیایی شهر خودرو به عنوان بازیکن رد شده، نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند و در بازی‌های گذشته از روی سکوها بازیکنان خود را هدایت می‌کرد؛ آخرین باری که وی به عنوان بازیکن به میدان رفته، در دیدار با سپاهان بود که در هفته ماقبل پایانی لیگ نوزدهم اتفاق افتاد و پس از آن رحمتی از لیست شهر خودرو کنار گذاشته شد و سپس هم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد!

 

مهدی رحمتی که در آخرین بازی لیگ هجدهم میان استقلال و سپیدرود و زمانی خسرو حیدری در پیراهن استقلال از میادین خداحافظی کرد، از خداحافظی امتناع کرد، حالا هم گویا فعلا تصمیمی برای خداحافظی از مستطیل سبز ندارد؛ هر چند مدیران شهر خودرو معتقدند که وی باید همه تمرکز خود را روی سرمربیگری‌اش بگذارد و در فصل آینده نیز قرار است میلاد فراهانی و سعید جلالی از دروازه شهر خودرو حراست کنند.

 

 

سرمربی جوان شهر خودرو که در روزهای نخست حضور تیمش در دوحه قطر کنار بازیکنان تمرین می‌کرد، در آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با پاختاکور هم در قامت سرمربی تنها به کارش ادامه داد تا در دیدار با پاختاکور هم حضور وی منتفی شد و به مانند سه دیدار اخیر آسیایی از میان کیا و صفائیان، یکی از سنگربانان جوان شهر خودرو در درون دروازه قرار گیرند.

 

رحمتی گویا به دلیل مصدومیت کهنه زانوی خود که حدوداً 8 سال است با وی همراه بوده، همین مسئله را علت عدم حضورش در درون دروازه شهر خودرو بیان کرده است؛ موضوعی که دو روز قبل از سوی اشکان نامداری تایید شد و وی گفت که مهدی رحمتی به لحاظ عضلانی آمادگی حضور در درون دروازه شهر خودرو را ندارد.

 

 

 

علی دایی در حالی به جمع سرمربیان پیوست که هنوزبازیکن سایپا بود. او بعد از گذراندن یک فصل در جمع نارنجی‌پوشان و قهرمانی با این تیم بصورت غیر مترقبه‌ای اعلام حداحافظی کرد.

 

 

با این اوصاف، باید در انتظار تصمیم غیرمنتظره‌ای دیگر از سید مهدی رحمتی بود؛ سنگربانی که در تمامی 19 فصل لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت و رکوردهای مختلفی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نام خود کرده است. بعید نیست نام رحمتی برای این‌که بتواند در لیگ پیش‌رو از کنار زمین بازیکنان را هدایت کند، در لیست این تیم برای فصل آینده به عنوان بازیکن رد شود اما این‌که او به میدان می‌رود تا رکورد بهزاد غلامپور را که بارها درباره آن صحبت کرده بود بشکند و 20 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران به نام خود رقم بزند یا خیر، هنوز مشخص نیست. شاید هم مهدی رحمتی فرداشب و پس از دیدار با پاختاکور با پستی اینستاگرامی همگان را سوپرایز کند و خداحافظی‌اش را اینگونه از مستطیل سبز انجام دهد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها