أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، با انتقالی قرضی به یوونتوس پیوست.
به گزارش پایگاه 598، این ملی پوش اسپانیایی که صبح امروز در تورین تست های پزشکی را پشت سر گذاشت، با قراردادی قرضی و 10 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست؛ ضمن اینکه براساس بندی که در قرارداد او وجود دارد، باشگاه یوونتوس می تواند با پرداخت 45 میلیون یورو، او را به طور دائمی به خدمت بگیرد.

ضمن اینکه یوونتوسی ها این امکان را دارند که با پرداخت 10 میلیون یوروی دیگر، برای  فصل 22-2021 نیز او را به طور قرضی در اختیار داشته باشند. در صورتی که قرارداد قرضی او برای سال دوم تمدید شود، یوونتوس در سال 2022 می تواند او را با 35 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

این دومین مقطع حضور موراتا در یوونتوس است. او پیش از این بین سال های 2014 تا 2016 هم برای یوونتوس بازی کرد. در آن زمان یوونتوس او را با 20 میلیون یورو خرید اما رئالی ها با گنجاندن بند 30 میلیون یورویی در قرارداد او، توانستند این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو برگردانند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها