يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۱۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۹
از بوروفکس تا بارساگیت
بارسلونا از جبهه‌های مختلف روزهای پرآشوبی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد این باشگاه از درون خودش را تخریب می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه مارکا در اسپانیا در یادداشتی به وضعیت بغرنج بارسلونا در روزهای اخیر پرداخته و می‌گوید بارسا این روزها در جبهه‌های مختلف، چه در سطح ورزشی و چه در سطح ساختاری و نهادی با تنشهای بسیاری مواجه است و به نظر می‌رسد باشگاه از درون تخریب شده و دارد خودش را می‌خورد.

 

 

صحبتهای اخیر لئو مسی و انتقاد تندش به رئیس و هیات مدیره باشگاه به دلیل ترک باشگاه توسط لوئیس سوارز جدیدترین مورد از بحرانهای اخیر بارسا بود. مسی که کمتر از یک ماه پیش با ارسال فکسی اعلام کرد خواهان جدایی است با اینکه در نهایت گفت فعلاً در تیم ماندگار شده اما صحبتهای دیروز او نشان داد که کاپیتان و نماد بارسا هنوز با بارتومئو آشتی نکرده.

 

مسی که علاوه بر ماجرای خروج خودش از باشگاه از دست مدیریت و به خصوص بارتومئو عصبانی است در روزهای اخیر از نحوه کنار گذاشتن دوستش لوئیس سوارز بسیار خشمگین شده و دیروز گفت در این باشگاه دیگر چیزی او را متعجب نمی کند.

 

 

انتخابات و رای عدم اعتماد

انتقادهای دیروز مسی باعث شده رای عدم اعتماد به هیات مدیره بارسا و بارتومئو به مراتب موثرتر از قبل باشد. با اینکه تاریخ انتخابات رئیس باشگاه ماه مارس اعلام شده ولی مخالفین موفق شده اند برای برکناری زودهنگام بارتومئو از بین اعضای باشگاه 20687 امضا جمع کنند.

 

 

اما درگیری درونی در بارسا همچنان ادامه دارد. در مورد مساله امضاهای جمع شده برای رای عدم اعتماد، رادیو کوپه اعلام کرد چندین نفر از اعضای هیات مدیره بارسا مدعی شدند که بیش از 5هزار از این امضاها تقلبی است. قرار است روند تایید امضاها از روز 29 سپتامبر آغاز شود.

 

بارسا گیت

تنش و بحران اما برای بارسا همچنان ادامه دارد. بارسا گیت نامی است که به یک ماجرای عجیب اطلاق شده. بر اساس اطلاعات درز کرده به رسانه‌ها مشخص شد بارسلونا یک شرکت را استخدام کرده بوده تا در شبکه‌های اجتماعی علیه فوتبالیست‌ها و شخصیت‌هایی که هیات رئیسه به هر دلیلی لازم می‌دید به آنها حمله شود سمپاشی کند. گفته می‌شود مسی و پیکه از جمله کسانی بودند که علیه شان تبلیغ منفی شده است. بارتومئو و هیات مدیره اش این اتهامات را به شدت رد می کنند.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها