يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۱۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۹
خسروی اسفزار در نطق میان‌دستور:
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده و آزموده را آزمودن خطا است.
حسین خسروی در نطق میان دستور

به گزارش پایگاه 598، حسین خسروی اسفزار در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، 2 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، درنطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام اربعین سید الشهدا (ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مسئولان به اولین اولویت شهرستان بیرجند یعنی رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر در اوایل شهریورماه توجه کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حوزه انتخابیه اینجانب با ظرفیت‌های فراوان دینی، فرهنگی و اقتصادی نظیر معادن، محصولات استراتژیک، عناب، زرشک، زعفران و گیاهان دارویی و دامپروری سبک و سنگین و سایر قابلیت‌ها ضرورت سرمایه گذاری بخش‌های دولتی و نیمه دولتی جهت خیزش صنعتی و اقتصادی در سال جهش تولید را می‌طلبد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخورداری مردم مومن منطقه از منابع آب پایدار و اصلاح سیستم فرسوده و قدیمی آبرسانی تلاش فوری و مضاعف وزیر نیرو را می‌طلبد، دولت نسبت به بیمارستان نیمه تمام و مشکل فاضلاب شهرستان خوسف هرچه سریع‌تر اقدام کند.

وی، افزود: دو بانده کردن جاده اصلی اسدیه به بیرجند، باز کردن بازارچه مرزی میل 73 حداقل خواسته مردم مومن شیعه و سنی درمیان است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: عدهای در رسانه‌ها و مطبوعات داخلی سعی می‌کنند بر تغییر محاسبات مردم و مسئولان بایدن را مظهر عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی نموده و با دوگانه سازی پوچ بار دیگر اقتصاد را به وعده‌های دموکرا‌ت‌ها گره بزنند، مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور او را فرشته جا نزند.

خسروی، تصریح کرد: 24 شهریور 99 روز امضا توافقنامه عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی روز سیاه در تاریخ امت عرب بود.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، گفت:  آقای رئیس جمهور، وعده‌های اقتصادی یادتان است؟ گفتید اگر مشکلات این کشور که بسیار پیچیده است راه حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم، مشکلات حل شده است؟ گفتید در ماه‌های ابتدایی آغاز به کار دولت تدبیر و امید موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود، چرا موانع در برخی از محل‌ها از 7 خوان به 70 خوان رسیده است.

وی، افزود: آقای رئیس جمهور، گفتید باید به سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کنیم نه اینکه تنها شعار دهیم؛ آیا به آنها عمل کردید؟ مقام معظم رهبری فرموده‌اند «آنگونه که برجام عمل شد من خیلی اعتقاد نداشتم و بارها نیز به رئیس جمهور و وزیر خارجه گفتم و تذکر دادیم».

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای رئیس جمهور، شعار شما نجات اقتصاد ایران بود درحال حاضر که بازار بورس، ارز و خودرو غرق در هرج و مرج است. دولت تدبیر و امید به دنبال آن بود آنچنان مردم را از درآمد سرشار کند که به یارانه 45 هزارتومانی نیاز نداشته باشند اما اکنون بعد از حدود 9 سال و نیم ثابت بودن میزان پرداختی، یارانه آب، برق، گاز، تلفن و تمامی مایحتاج مردم چندین بار افزایش یافته و افتخار شما افزایش حقوق کارمندان است که به گرد تورم حاصل از مدیریت شما نمی‌رسد.

خسروی، گفت: به رغم افزایش درآمد اسمی خانوارها قدرت خرید هر فرد ایرانی نسبت به سال 90 یک سوم کاهش پیدا کرده، گفتید ما شاهدیم قیمت دلار بعد از چند ماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می‌کند، مشکل کجاست، آقای رئیس جمهور اکنون بگوید مشکل کجاست که دلار از حدود 3 هزار تومان به حدود 27 هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، افزود: ریاست قوه قضائیه با مردم مطرح کرد تقصیرها از ناحیه مسئولان در انجام وظایف که منجر به فساد شده است در هر رده‌ای باشد قابل تعقیب است، آیا عدم عمل به معده‌های دولت محترم که فقط به بخشی از آن در حوزه اقتصاد اشاره شد مصداق ترک فعل نیست.

وی، گفت: آیا کسانی که بخشی از ارز دولتی را برای واردات همه رقم کالا حتی غذای سگ، گربه و دسته بیل بر باد داده‌اند و اکنون برای 5 میلیارد دلار نزد صندوق بین المللی پول دست دراز می‌کنند ترک فعل محسوب نمی‌شود و قابل تعقیب نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای رئیسی، آیا به درخواست 5 ماه قبل 400 طلبه از 65 شهرستان که از شما درخواست کردند عاملان ولنگاری فاجعه بار فضای مجازی کشور را محاکمه کنید تاکنون جواب قانع کننده‌ای دادید؟

خسروی، تصریح کرد: ریاست مجلس، شما در نطق یکشنبه 11 خردادماه به حق گفتید که مجلس یازدهم نه بنای تقابل و مچگیری دارد و نه در پیگیری منافع و حقوق مردم مسامحه می‌کند، آیا تا به امروز جزئیات شفافی از برنامه و نحوه هزینه کرد بودجه یک میلیارد یورویی صندوق توسعه در بحران کرونا به مردم اعلام شده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده و آزموده را آزمودن خطا است، پیشنهادم به صدا و سیما ایجاد شبکه مطابه مردم در کنار سایر شبکه‌ها است، همه مسئولین خصوصا دولتمردان که کار اجرایی می‌کنند به صورت ثابت هفته‌ای 2 ساعت با حضور مجری توانمند، مطلع و پیگیر که مسئولین حاشیه نروند و خلاف واقع نگویند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی، افزود: مسئولین محترم فرانسه به یک گونه به پیامبر(ص) توهین می‌کند و مانیز با بی‌توجهی به سیره آن حضرت جوری دیگر، مگر آن حضرت نفرمود«هرکس خواسته فریاد رسی را بشنود و جواب آن را ندهد مسلمان نیست»، آیا فریاد اقشار مختلف از کارگران و کارمندان نهضت سوادآموزی، پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی‌ها، معلولین، مخابراتی‌ها، فرزندان ایثارگران در محوطه بیرونی مجلس نمی‌شنوید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما منکر خدمات دولت نیستیم اما دولت و همه مسئولین در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخگو باشد، برجامی که قرار بود همه مشکلات کشور را حل کند رئیس جمهور قطع نشدن آب و برق را ارمغان آن می‌داند.

خسروی، افزود: هزاران بار از ریاست قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که با انجام مسئولیت مردم را امیدوارتر کرده‌اید، اما بردارانه تذکر می‌دهم  اقدام قاطع تر به موقع و به اندازه توصیه مقام معظم رهبری آویزه گوش ما باشد که فرمود«توابین در تاریخ عده آنها چند برابر شهدای کربلا بود و همه در یک روز کشته شدند و تاثیر آنها یک هزارم شهدا کربلا نبود زیرا به موقع اقدام نکردند».

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: یک پیام زیارت اربعین این است که امام حسین (ع)خون داد تا مردم را نجات دهد، عده‌ای باید خون بدهند تا 85 میلیون ایرانی خون دل نخورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها