أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۳۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت اول من تامین کالاهای اساسی و سفره مردم است، امروز سفره مردم خالی و خالی‌تر شده است، آن هم مردمی که پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا رزم حسینی که به عنوان وزیر صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، در ابتدای سخنان خود در صحن علنی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: خدا را شاکر هستم که تقدیر چنین کرد تا در هفته دفاع مقدس برای خادمی ملت و سربازی معرفی شدم.

وزیر پیشنهادی صمت با اشاره به شرایط کشور عنوان کرد: شرایط کشور با تحریم و کرونا بسیار سخت است اما به لطف و امید خدا و به یاری امام هشتم امیدوارم مفتخر به خادمی مردم شوم.

وی درخصوص برنامه‌هایش عنوان کرد: دو برنامه تقدیم حضور نمایندگان شد که یکی از آن‌ها بر ارکان برنامه ششم و اسناد بالا دستی و سند راهبردی و وزارت صمت تدوین شده است.

رزم حسینی گفت: اولویت اول تامین کالاهای اساسی و سفره مردم است ،امروز سفره مردم خالی و خالی‌تر شده آن هم مردمی که پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها