أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۴۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تازه‌واردهایی که زودتر از حد تصور هماهنگ شدند؛
طی 5 بازی اخیر سرخپوشان، 4 پیروزی و یک شکست به نام این تیم ثبت شده است.

به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس اگر چه در دربی شکست خورد، ولی همین باخت سبب شد تا مدیران باشگاه زمان بیشتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود داشته باشند و در هفته‌ای که استقلال و تراکتور درگیر مسابقه فینال و حواشی آن بودند، یحیی‌ گل‌محمدی در تمرینات هر روز با بازیکنان مورد نظر خود روبرو می‌شد و آن ها برای انجام اولین تمرین به زمین شهید کاظمی می‌رفتند.


حامد لک، آرمان رمضانی، احسان پهلوان، سعید آقایی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک 7 بازیکنی بودند که مدیران باشگاه در مدت زمان دو هفته‌ای که تا شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتند، به سایر نفرات اضافه کردند؛ نفراتی که 4 پیروزی خیره کننده پرسپولیس بدون آنها قابل تصور نبود و خیلی زود به هماهنگی غیرقابل انتظاری با سایر بازیکنان تیم دست یافتند.

 

در زیر به بررسی بهترین بازیکنان پرسپولیس در بخش‌های مختلف زمین و البته آیتم‌های مختلف بازی، طی 5 بازی اخیر خواهیم پرداخت و سه بازیکن برتر هر مسابقه را معرفی می‌کنیم.

 


میلاد سرلک هافبک دفاعی فصل گذشته شهرخودرو و نساجی مازندران که یحیی گل محمدی او را در نیم فصل برای حضور در ترکیب تیم مشهدی خرید ولی فرصت استفاده از او را پیدا نکرد، طی 5 بازی اخیر یکی از هافبک‌های ثابت یحیی گل‌محمدی بوده است و با ثبت دقت 91 درصد در ارسال پاس‌های خود نشان داد که یحیی بی‌جهت به دنبال او نبوده است. یکی از ویژگی‌های او که ارسال پاس‌های سالم بدون اتلاف وقت به فضاهای خالی است، در 5 بازی اخیر برای پرسپولیس حیاتی بوده است.

 

وحید امیری با جدایی علی علیپور مهاجم دوم تیم پرسپولیس، پس از عیسی آل کثیر شد. او که 6 پاس کلیدی و 9 دریبل موفق به نامش در بازی های اخیر ثبت شده، نشان داد که مهره‌ای در اختیار تیم است و به خوبی توانست با وظایف پست جدیدش آشنا شود. او در پیروزی برابر شارجه هم زننده یکی از 4 گل تیمش بود.

 

عیسی آل کثیر ستاره بی چون چرای سرخپوشان پایتخت در 5 بازی اخیر بوده است. او که گلزنی هایش را از دیدار برابر شارجه آغاز کرده بود، با زدن یک ضربه سر استثنایی دیگر که اینبار حکم صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی را مقابل السد امضا کرد، نشان داد چقدر یحیی در انتخاب او هوشمندانه عمل کرده است؛ مهاجمی که فقط به دنبال چارچوب است و 14 ضربه به دروازه این موضوع را به اثبات می رساند.

 

بشار رسن یکی دیگر از مهره های کلیدی پرسپولیس در 5 بازی اخیر بود. 6 پاس کلیدی و 9 دریبل موفق نشان دهنده عملکرد بسیار خوب او در زمین است.

 

شجاع خلیل زاده در پست دفاع میانی بازیکنی بسیار مهم برای سرخپوشان به شمار می رود. او در یک مسابقه برای پرسپولیس در پست دفاع چپ بازی کرد که با شکست سرخ ها مقابل الدحیل همراه شد. به نظر می رسد یحیی هم دیگر قصدی برای تغییر پست او حتی با توجه به غیبت سیامک نعمتی در بازی روز آینده ندارد، تا همین آمار قابل توجه دفاعی به ثبت 5 امین کلین شیت لک در 6 امین مسابقه کمک کند.

 

سه بازیکن برتر پرسپولیس در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون که با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل محمدی خاتمه یافت و تک گل مسابقه را شجاع خلیل زاده به ثمر رساند.

 

در روزی که پرسپولیس مقابل الدحیل شکست خورد، دو بازیکن از لایه‌های دفاعی سرخپوشان در میان سه بازیکن برتر زمین قرار گرفته اند.

 

دبل التعاون در بازی برگشت با گل دقیقه 47 رسن از روی نقطه پنالتی

 

پیروزی پر گل مقابل شارجه در روز درخشش احسان پهلوان که دو بار پاس گل داد.

 

در نهایت پرسپولیس در شرایطی السد و ژاوی را از مسابقات کنار زد که در تمام نقاط زمین عملکرد خوبی داشت و آل کثیر با گلزنی در دقیقه 88 ستاره زمین بود ولی این کنعانی زادگان بود که توسط مسئولان برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها