أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۴۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۹
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش بعد از شکست ابتدای هفته در لیگ برتر مقابل لسترسیتی به پیروزی برابر برنلی احتیاج داشته است.
به گزارش پایگاه 598، منچستر سیتی بعد از شکست تلخ ابتدای هفته در لیگ برتر انگلیس مقابل لسترسیتی، شب گذشته از سری مسابقات جام اتحادیه به مصاف برنلی رفت و نهایتاً موفق شد در یک بازی راحت و بی دردسر حریف خود را با سه گل شکست دهد به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

 

پپ گواردیولا، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از پیروزی برابر برنلی در جام اتحادیه ابراز خوشحالی کرد و گفت: " رقابت بسیار خوبی را شاهد بودیم. این مسابقات از ارزش خاصی برای ما برخوردار است. همچنین بعد از شکستی که مقابل لسترسیتی متحمل شدیم، فکر می کنم اهمیت بسیار زیادی داشت که در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

 


پپ گواردیولا در ادامه به تمجید از خرید جدید منچستر سیتی یعنی فران تورس پرداخت و گفت: " تورس بازیکن جوانی محسوب می‌شود و برای مطابقت با شرایط به کمی زمان احتیاج دارد. با این حال او در فاز هجومی بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و پاس های خوبی برای هم تیمی های خود ارسال می کند. در واقع پاس‌های او هدفمندانه هستند و اصلاً بازیکنی نیست که به دنبال رفع تکلیف باشد."
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها