يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۵۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۹
آيين رونمايي از كتاب در روز يكشنبه 13 مهر در مقتل شهداي 72تن با حضور دکتر وحید یامین پور، دکتر ساعدی و استاد وحید جلیلی برگزار مي شود.
به گزارش پایگاه 598، مراسم رونمایی از كتاب «طرح كلي انديشه مقاومت» محصول جدید خانه طلاب روز يكشنبه 8 مهر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (محل انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی) برگزار می‌شود.



آيين رونمایی از كتاب «طرح كلي انديشه مقاومت» نوشته حجة الاسلام علی مهدیان همزمان با سالروز هجرت امام خمینی(ره)، با حضور نویسنده اثر و دکتر وحید یامین پور، دکتر ساعدی و استاد وحید جلیلی به‌عنوان نقادين، روز يكشنبه 13 مهر در مقتل شهداي 72 تن برگزار می‌شود.

این کتاب نوعی اندیشه پشتیبان برای دوران امروز انقلاب اسلامی است که سعی دارد با رویکردی عمیق و مبنایی، انقلاب اسلامی را معرفی کند و با رفت و آمد بین لایه های فکری و صحنه پیش روی انسان، پرسش های او را در خصوص تحلیل وقایع روز و راهبرد رهبر امت پاسخ دهد.

مراسم رونمایی از این‌ كتاب، روز يكشنبه  13 مهر از ساعت ۱4 الي۱۶ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه،انتهای کوچه شهید صیرفی پور برگزار می‌شود.

ضمنا مراسم رونمایی به صورت زنده از طريق صفحه اینستاگرام خانه طلاب به آدرس @khanetolab_ir رأس ساعت 14 پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها