کد خبر: ۴۷۸۵۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۲ مهر ۱۳۹۹
آقای رییس‌جمهور می‌تواند از پشت تریبون یک طرفه هیات دولت منتقدان را منکوب کند که کِی دولت معطل خارجی‌ها بوده که الان باشد. او می‌تواند آمارهای مختلف رشد کشور را علم کرده و جلوی کسانی بگذارد که از نظر او در چند سال قبل لایق رفتن به جهنم بودند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه صبح نو نوشت: آقای رییس‌جمهور می‌تواند از پشت تریبون یک طرفه هیات دولت منتقدان را منکوب کند که کِی دولت معطل خارجی‌ها بوده که الان باشد. او می‌تواند آمارهای مختلف رشد کشور را علم کرده و جلوی کسانی بگذارد که از نظر او در چند سال قبل لایق رفتن به جهنم بودند.

با فرض پذیرش همه این ادعاها اما کاش جناب رییس‌جمهور به چند سؤال ساده، پاسخی شفاف و صریح بدهند. کاش آقای رییس‌جمهور به صورت شفاف دستاوردهای دولت خود را نه در هفت سال اخیر بلکه در بازه بین سال‌های‌92 تا‌97 لیست کنند!

مشخص، واضح و ساده اعلام کنند در همان زمانی که منتقدان داخلی، به جهنم حواله داده می‌شدند، دولت تدبیر و امید که حالا ادعا می‌شود امیدی به خارج از مرزهای ایران نبسته بوده و به توان داخلی تکیه کرده بود چه اقداماتی در راستای تقویت اقتصاد و تولید داخل انجام داده که با خروج یکباره ایالات متحده از برجام و باقی ماندن تحریم‌ها به اقتصاد و معیشت هشتاد میلیون ایرانی ضربه‌ای وارد نشود؟

کاش واضح و مشخص اعلام کنند در کدام دولت بعد از انقلاب به‌خاطر فرود یک هواپیمای صفر کیلومتر در ایران، یکی از اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران به مراسم استقبال از ایرباس صفرکیلومتر مزبور رفته و آن را یک دستاورد بزرگ ملی نامیده است؟! کاش آقای رییس‌جمهور یک بار برای همیشه اعلام کنند کدام دولت بعد از انقلاب، تمام مصائب و مسائل کشور را به یک تفاهم بدون تضمین اجرایی گره زده که با موریانه زدن آن تفاهم نیم‌بند، پول ملی با سقوط آزاد مواجه شده و اقتصاد و معیشت میلیون‌ها ایرانی به قهقرا زیر سنگین‌ترین تورم و فشارهایی قرار گیرد که حتی در روزهای جنگ تحمیلی هم تجربه نشده بود؟ کاش یکی هم پیدا شود و پاسخ این سوال‌ها را بدهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها