يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خانواده من پرجمعیت است- آنها به من نیاز دارند !
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با انتشار پیامی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش پایگاه 598، او این تصمیم را ۲۴ ساعت پس از بازگشتش از قطر به تهران را در حالی علنی کرده امروز در گفتگو با خبرنگاران گفته بود که فردا تصمیمش درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس را خواهد کرد.

 

بشار در پیام اینستاگرامی‌ ای که دقایقی پیش منتشر کرد، ضمن خداحافظی از هواداران پرسپولیس، دلایلی برای اعلام این تصمیم نوشته که خلاصه آن نیاز خانواده به درآمد بیشتر از سوی اوست.

 

این بازیکن که بعد از بازگشت پرسپولیسی ها از قطر در دوحه مانده بود، در این کشور با نمایندگان یکی دو تیم به مذاکره نشسته و ظاهراً با تیم القطر به توافق رسیده تا مبلغی حداقل دو برابر پرسپولیس به این تیم بپیوندد. ضمن این که به هر حال در این تیم قطری خبری از بدقولی های مالی نخواهد بود. چیزی که بشار به آن اشاره کرده و گفته: در سه سالی که در پرسپولیس بوده، بدون حقوق یا با حقوق، با مصدومیت و حتی بعد از فوت مادرش به عشق هواداران و با قلبش برای پرسپولیس بازی کرده است.

 

 

 

بشار در این استوری اعلام کرده که باوجود عمل کردن باشگاه به تعهداتش، به دلیل نیاز خانواده اش به درآمد بیشتر، از این باشگاه جدا خواهد شد. او از هواداران خواسته که در این باره کسی را مقصر ندانند.

 

البته بشار رسن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید دید در شرایطی از پرسپولیس جدا خواهد شد و جدایی اش برای پرسپولیس درآمد خواهد داشت یا خیر.

 

این هافبک عراقی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم یحیی گل‌محمدی در دوران بعد از کرونا بوده و فرم عالی را در چند ماه اخیر نشان داده و همچنین در مسابقات آسیایی نیز جزو بهترین های پرسپولیس بوده. اتفاقی که سبب شده تا تیم های قطری نیز به او علاقه مند شوند. قائدتا جدایی او ضربه ای محکم به تیم یحیی گل‌محمدی است که در تاریخ ۲۹ آذر باید به مصاف قهرمان شرق آسیا برود.

 

 

 

 

باید منتظر ماند و دید مسئولان تیم پرسپولیس در حالی که به زودی باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند چه تصمیمی در خصوص این تصمیم یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود خواهند گرفت؟ عدم حضور وحید امیری و عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت، جدایی بشار و احتمال جدایی بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، محمد نادری و حرف و حدیث درباره بعضی دیگر از بازیکنان وضعیت اردوی قرمزها را بیش از پیش آشفته کرده است.

 

 

 

 

پیش بینی روزنامه های قطری درست بود.ظاهرا بشار با تیم القطر به توافق رسیده است.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها