أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۶ مهر ۱۳۹۹
واکنش رحیم‌پور ازغدی به سخنان رئیس دولت:
مردم دارند تاوان توهم و وعده های چند سیاستمدار با ضریب هوشی پائین را میدهند که مفهوم عزت و اقتدار ملی را نمیدانند. پایان معامله با شیطان و اعتماد به وعده های او، به تعبیر قرآن، فحشای سیاسی می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در یک نشست دانشجویی با دکتر حسن رحیم پور، یکی از پرسشگران از وی در خصوص اظهارات جدید رئیس دولت سوال کرد که با پاسخ قابل تامل این استاد دانشگاه رو به رو شد.
 
این دانشجو سوال خود را اینگونه مطرح کرد که حسن روحانی درمورد ۷سال عقب نشینی بی‌حاصل و پیاپی خود دربرابر آمریکا و خضوع بی حساب و بی پایان دربرابر غرب  و امتیازاتی که ازجیب ملت بدون مابازائی داد و  با برجام نزدیک یک دهه از عمر جمهوری اسلامی را با وعده سراب، تلف کرد  و هم چرخ‌های اقتصادکشور را متوقف کرد و هم حقوق هسته ای ملت را بباد داد، و حال با تحریف تاریخ و برای توجیه خود ، امام معصوم ع را متهم به سازش با ظلم میکند، چه پاسخی دارید؟
 
 دکتر رحیم پور در پاسخ به وی گفت : این تنهاپرسش بی پاسخ این سال‌ها نیست. پرسش‌های بسیاری دراین سال‌ها وجود داشته است. اما درواقع، این وضعیت که امروز میبینیم، مزد ترس است. امروز همه جا و همه تیپ مردم، یکصدا شده اند که اعتمادبه دشمن دین ودنیای مردم، عین نفسانیت و خلاف عقلانیت بود. شاید تنها دستاورد مفید  اما ناخواسته تجربه شکست خورده دیپلماسی این شیخ، همین باشد که برای تاریخ ایران می‌ماند. اما وقتی نوبت به غارت دین مردم هم برسد، سکوت، حرام تر میشود. آنکه مذهب را فدای خود  و دین را ابزار استفاده سیاسی کند  از وجناتش پیداست که  از روحانیت،  تنها لباسش را دارد. حال آنکه پیش از این، روحانیت، به سوادش و به معنویت و روحانیتش بود.  هرکه به نام ، روحانی است لزوما به صفت ، روحانی نیست. شما درست میگویید. با وعده سراب،  اقتصاد کشور را به اینجا رساندند. پیش تر،  معیشت و دنیای مردم را برجامی کردند ، حال نوبت به برجامی کردن دین مردم رسیده است.
 
اکنون لحظه ای بود که باید کمترین شجاعت مسئولیت پذیری را داشته باشند، و دیگر حریم پاک اهل بیت(ع) را به وهم و ترس خودنیالایند. اما این نخستین بار نیست که به امام حسن مجتبی (ع)، ستم میرود. نسبت سازش را اولین بار معاویه به ایشان بست تا خوارج و افراطیون را بر ایشان بشوراند.مظلوم بزرگ همه دوران‌ها، حسن بن علی (ع) است. شیعه حسن (ع)، آنست که عاقبت چون حسن(ع)، بدست دشمن، به شهادت رسد و خون بالا بیاورد. تعجبی نیست اگر غرب باوران در وقت پاسخگویی، دین ودنیای مردم را قربانی کنند. من امثال قاسم سلیمانی را واجد روحانیت و اهل معنا میدانم و امثال حسن روحانی را  فاقد آن.
 
مردم دارند تاوان توهم و وعده های چند سیاستمدار با ضریب هوشی پائین را میدهند که  معلوم شد نه تنها مفهوم عزت و اقتدار ملی را نمیدانند بلکه سیاست بین الملل هم نمیدانند. پایان معامله با شیطان و اعتماد به وعده های او،  به تعبیر قرآن ، فحشای سیاسی و... میشود. الشیطان یعدکم الفقرو یامرکم بالفحشا، شیطان با ارعاب و تهدید و سپس وعده اقتصادی، ضعیفان را وادار به فحشا میکند. وضع مردم، در اقتصاد برجامی بد است. اما خوب شد که همه، همه ماجرا را باچشم خود دیدند.
 
در پایان ۸ سال مدیریت آرمان ستیزان، وقتی برای معلق زدن و طلبکار شدن نمانده، ضمن آنکه دیگر کسی هم پشت سرشان نمانده  و با تخیلات و دروغهایشان تنها مانده اند. در  سالهای حاکمیت این ورژن از روحانیت، درجه اعتماد به لباس روحانیت  بطرز بیسابقه ای تنزل یافت.  اقتصادبرجامی و دیپلماسی ترس، درکنار دزدی های بی‌سابقه ای که این سال‌ها ازبیت المال شد، ضربات سنگینی به دین ودنیای مردم زد.
 
اما نمی‌شود هربار پس از تجربه های بد، همه پرونده ها را سوزاند و دوباره بازی جدید شروع کرد. آنچه دراین سال‌ها با اقتصاد مردم و عزت ایران شد، در تقابل مستقیم با عقلانیت بود. این دستاورد ملی، گران تمام شد اما لازم بود یک باردیگر،  همه توهمات و وعده‌های تسلیم طلبان که نه تنها آرمانگرا نبوده‌اند بلکه هرگز واقع‌بین هم نبودند، و این بار، پیش چشم نسل دهه هشتاد و نود هم محک بخورد و دیگر برای ابد در تاریخ پساانقلاب، بجای آب، سراب ننوشیم.
 
شانس مردم مارا ببین که آن یکی میخواهد با آنجلیناجولی، خودشان دونفری مشکلات جهان را حل کنند و این یکی، در پایان هشت سال حکومتش هنوز منتظر ترحم ترامپ و تعهد اوباما و امید جدیدش، جو بایدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
۰
۰
جریان عربگرا خوب می داند که دارد چه می کند. کاملا حساب شده. اصلاح طلبان قبلا در سال های 76 تا 84 به طور حساب شده اقتصاد ایران را نابود کردند.
به طور مداوم از صندوق بین المللی پول وام گرفتند و ایران را تا خرخره زیر بار قرض بردند و پولش را صرف احزاب کرده یا در بازار ریختند تا به مصنوعی جلوی بالا رفتن دلار را بگیرند. بی آنکه هیچ تولیدی رخ دهد.
نساجی ایران را که بیشترین کارگران را داشت نابود کردند. همچنین مسکن سازی را متوقف کردند حال آنکه همه می دانستند نسل دهه شصت از سال 84 به بعد وارد می شود و محتاج مسکن و اشتغال است.
از سوی دیگر ساخت پالایشگاه را مزخرف خوانده و دیوانه وار بنزین وارد کردند تا هم شوهر آن خانم میلیاردر شود و هم ایران از نظر سوخت وابسته شود و بشود با تحریم بنزین آن را به زانو درآورد.
تحت عنوان خودکفایی گندم، هزاران هکتار زمین را زیر کشت غرقابی بردند بی آنکه اصلاح روشهای آبیباری یا اصلاح خامک و بذر انجام گیرد تا به این ترتیب مسابقه ای برای برداشت آبهای سطحی و زیر زمینی در کشور شکل بگیرد تا ایران دچار بحران خشکسالی در سالهای بعد بشود. تا جایی که در استان یزد بعد از این طرح زمین به دلیل از دست دادن سفره آبهایش تا سه متر فرونشست و به خشکسالی هیدرولوژیکی دچار شد و ذرات خاک طوری به هم چسبید که حتی با بارندگی های صد سال آینده هم احیا نشود.
همچنین با شدت و حدت برنامه کاهش جمعیت و تشویق به فساد اخلاقی و روابط نامشروع با جنس مخالف را ترویج کردند.
از همه زشت تر، خرید سانتریفیوژ آلوده و سپس اعلام آن بود که هنوز ایران دارد با بحران آن می سوزد.
از همه بدتر صندوق ذخیره ارزی که ارز به آن می رفت ولی ابدا صرف آبادانی کشور نمی شد و با افزایش قیمت طلا در مقابل دلار، به سرعت از ارزش آن کاسته شد بی آنکه استفاده ای از آن انجام شود.
برنامه خاتمی این بود که ایران بعد از سال 84 و با آمدن نسل دهه شصت به بحران سوخت و مسکن و اشتغال و بی آبی دچار شود و تا 88 با شورشی بزرگ نظام ساقط و ایران تجزیه شود کشور به بهانه هسته ای تحت تحریمهای گسترده قرار گیرد و البته خود خاتمی هم قسر در برود. دلیل اینکه خاتمی چندان حمایت جدی از معین نکرد و خودش دست احمدی نژاد را گرفت و به پاستور برد همین است. او از خدایش بود همه چیز گردن هاشمی یا احمدی نژاد بیفتد.
می بینید که برنامه فتنه 88 را از قبل چیده بودند. منتهی برخی کارهای انقلابی دولت های نهم و دهم سبب شد که فتنه از تهران فراتر نرود. چرا که سیاست پول پاشی و یارانه و بنگاههای زودبازده و کاهش شدید بدهی خارجی با سیاست تهاجمی و افزایش قیمت جهانی نفت و کارت سوخت و بعدا مسکن سازی ، هر چند نه به طور کامل اما موفق شد فرآیند برنامه ریزی شده را به تاخیر اندازد. دولت وقت صندوق ذخیره ارزی را تماما برای فعالیتهای بزرگ عمرانی و صنعتی مصرف کرد و به جای آن صندوق توسعه ملی ایجاد کرد که برخلاف صندوق ذخیره ارزی، راکد نبود و به سرعت وارد چرخه مصرف می شد. همچنین با حذف سازمان برنامه و بودجه، یکی از بزرگترین نهادهای غیرشفاف و رانتیر کشور را حذف نمود. با ایران کد و شبنم قاچاق را تا حد زیادی کاهش داد. حتی بعد از توطئه اشرافیت در سال 90 و بخران ارزی توانست با دور زدن تحریمها و ایجاد مرکز مبادله ارز، ترمز رشد دلار را بکشد و 1.5 میلیون بشکه در روز نفت بفروشد. تا جایی که جان کری اعتراف کند اگر برجام را نمی پذیرفتیم تحریمهای ایران در آستانه فروپاشی بود.

لهذا اولین کار دولت یازدهم حذف همه کارهایی بود که دولت های نهم و دهم انجام دادند. مرکز مبادلات ارزی منحل شد. ایران کد و شبنم بی هیچ دلیلی از بین رفتند. کارت سوخت حذف شد. مسکن سازی متوقف شد. واردات بنزین به بهانه آلوده کننده بودن بنزین داخل از سر گرفته شد. حتی به بورسیه های آن دولت هم رحم نکردند. راههای دور زدن تحریم ها برای ابراز حسن نیت به آمریکا اعلام شد! و نفت از صد به زیر چهل دلار سقوط کرد! و روحانی پز می داد که سه میلیون بشکه نفت چهل دلاری می فروشد! در حالی که قبل از برجام 1.5 میلیون بشکه نفت صد دلاری فروخته می شد. تلگرام و اینستاگرام بر جان و مال و ناموس مردم ایران مسلط شدند. سبد کالا برای تحقیر ملی عرضه شد و..
خلاصه هر کاری که روند توطئه نفوذیها را به سال 84 بازگرداند. الان هم عدم کنترل بازار ارز کاملا عمدی است.
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
۰
۰
حرف زدن آسان است
از صبح برطبل اختلاف می کوبید
نتیجه اش هم دیده اید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
۰
۰
حرف حق
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
۰
۰
تزویر به شما امان میده تا مقاومتان را بشکند به محض شکست مقاومتان شک نکنید گردنتان رو میشکند فردا در کشتاری عظیم گردنتان رو میزند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
۰
۰
بخدا قسم هیچ وقت از کسایی که از سر نفاق و لجبازی و دنیاپرستی رای دادند نمیگذرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها