أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۹۳۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۹
هافبک عراقی به دنبال جدایی نیم فصل
هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مخالفت یحیی گل محمدی برای جدایی‌اش اکنون به دنبال شکل دادن توافق برای جدایی در نیم فصل است.
به گزارش پایگاه 598، بشار رسن که با پیشنهاد باشگاه قطر اس سی برای حضور در لیگ ستارگان مواجه شده، نتوانسته رضایت باشگاه پرسپولیس را برای این انتقال به دست بیاورد.

 

رسن که در روزهای ابتدایی بازگشت به ایران بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به این انتقال مصر بود، در نهایت با توجه به مخالفت یحیی گل محمدی و در ادامه باشگاه پرسپولیس به دنبال این اسا تا شرایط دیگری را برای جدایی شکل دهد؛ شرایطی که مورد موافقت ابتدایی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و تنها توافق با قطر اس سی باقی مانده است.


هافبک عراقی در مذاکراتی که با مدیران باشگاه داشته با توجه به فینال حساس لیگ قهرمانان توانسته نظر آنها را برای حضور تا نیم فصل جلب کند. در صورتی که باشگاه قطر اس سی نیز این توافق برای انتقال در نیم فصل را بپذیرد، او بدون مشکلی به کار خود ادامه خواهد داد.

در شرایط کنونی باشگاه پرسپولیس توافق خود برای انجام انتقال در نیم فصل را اعلام کرده و بشار نیز به دنبال این است تا توافق تیم قطری را برای این موضوع دریافت کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها