أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۶۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۹
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به کاربرانی فضای مجازی که هنگام رانندگی اقدام به فیلمبرداری می کنند هشدار داد و گفت: این رفتار یک تخلف آیین نامه ای است.
به گزارش پایگاه 598، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به کاربرانی فضای مجازی که هنگام رانندگی اقدام به فیلمبرداری می کنند هشدار داد و گفت: این رفتار یک تخلف آیین نامه ای است.

سردار تیمور حسینی با اشاره به رفتار کاربران فضای مجازی مبنی بر اینکه هنگام رانندگی از رانندگی خود یا جاده و در کل از منظره روبرو فیلمبرداری می‌کنند، اظهار کرد: شاید به این موضوع توجهی نشده باشد اما باید بگویم که این رفتار تخلف آئین‌نامه‌ای است.

وی ادامه داد: ما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکزی به اسم «رصد فضای مجازی» داریم که یکی از نکاتی که اتفاقاً در این مرکز کنترل می‌شود، همین بدعت و رسم بد است که باب شده کاربران فضای مجازی موقع رانندگی از خودشان فیلم بگیرند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: این تخلف مصداق صحبت کردن با تلفن همراه (استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی) است و جریمه‌اش هم همان ۱۰۰ هزار تومان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر روی رانندگان حمل و نقل عمومی یا کامیون‌داران است چرا که جان و مال تعداد زیادی از افراد به رانندگی صحیح این رانندگان بستگی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها