أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۹۷۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مدافع فصل گذشته پرسپولیس که پس از جدایی از این تیم و پیوستن به الریان، لوگوی تیم قطری را بوسیده بود، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598، شجاع خلیل‌زاده در خصوص عکسی که از او و بعد از عقد قرارداد با الریان قطر منتشر شده (بوسیدن لوگوی پیراهن این تیم) گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

واکنش شجاع خلیل‌زاده به بوسیدن لوگوی الریان

وی ادامه داد: وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سوء استفاده کردند اما خدا خودش شاهد هست که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام دادم.

خلیل‌زاده عنوان کرد: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها