يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بازخوانی به بهانه تحریم ژنرال؛
روز گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا بیژن زنگنه را به همراه جمعی دیگر در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا مسعود کرباسیان، مسعود مدنی‌پور، بهزاد محمدی، علی اکبر پور ابراهیم، علیرضا صدیق‌آبادی، نصرالله سردشتی، بیژن زنگنه و ویان زنگنه را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

در همین باره، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی در واکنش به تحریم زنگنه، وزیر نفت دولت اعتدال و ژنرال نفتی اصلاح طلبان در توئیتی نوشته است: «زنگنه: به ظریف گفتم بازای هرحرف توافق (برجام) ۱۰۰۰دلار بهت میدم!... روز توافق از خوشحالی گریه کردم، چون نجات ما بود» پس از ظریف، بیژن زنگنه هم توسط آمریکا تحریم شد راستی آقای ظریف! لطفا از طلبت بگذر! خیلی سنگین شده؛ قیمت دلار از آن زمان تاکنون حدودا ۱۰برابر شده است».



تویئت شریعتی اشاره به فیلمی دارد که زنگنه می گوید: «به شوخی به آقای ظریف گفتم هر یک حرف نه کلمه ای که تو در این توافق نامه(برجام) امضا کنی من هزار دلار بابت هر حرف تو می دهم. هر یک حرف که می نویسی حتی اضافه بنویس. واقعا روزی که گفتند تمام(تصویب) شد از خوشحالی گریه کردم. این نجات ما بوذ. بعضی ها این زحمات را قدر نمی دانند. فکر می کنید آقای روحانی و آقای ظریف به عنوان یک سیاستمدار نمی دانند چه کردند؟ اینها برای ملت ایرن فداکاری کردند. من دستشان را می بوسم».

 
دریافت فیلم

چه خوب است آقای زنگنه الان هم فیلمی منتشر کنند و درباره ثمرات «تقریبا هیچ» برجام و یا به عبارت بهتر «خسارت محض» توضیح بدهند. اگر ژنرال نفتی اصلاح طلبان درباره نرخ دلار 30 هزار تومانی هم توضیح بدهند در نوع خود شنیدنی است.
منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها