أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۹۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حمله موفق سایبری اسرائیل را خاموش کرد؛
حمله سایبری بی سابقه، اسرائیل را به قطع سراسری برق و خاموشی مطلق کشاند. اهمیت مضاعف این حمله به زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی، در این است که نه نقطه‌ای و محدود، بلکه سراسری، یک پارچه و همزمان بوده است.
به گزارش سرویس بیتن الملل پایگاه 598، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای درباره حمله سایبری به اسراییل نوشت: حمله سایبری بی سابقه، اسرائیل را به قطع سراسری برق و خاموشی مطلق کشاند. اهمیت مضاعف این حمله به زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی، در این است که نه نقطه‌ای و محدود، بلکه سراسری، یک پارچه و همزمان بوده است.

این حمله احتمالا هنوز دست گرمی و تمرین یا در مقیاس پیش لرزه بوده و حملات بعدی می‌تواند شدت و قدرت تخریبی بالاتری داشته باشد. تصورش را بکنید نوبت بعدی تاسیسات اتمی دیمونا یا فرودگاه ها و مراکز امنیتی نظامی و اقتصادی در تل آویو و حیفا، هدف حملات راز آلودی قرار بگیرد که حتی نتوانند درباره اش حرف بزنند.

به نظر می‌رسد سران رژیم صهیونیستی، روزهای تاریک تری در پیش داشته باشند که حتی تصورش را هم نمی‌کردند.  شوک اخیر را اضافه کنید به آشوب‌های چند ماه اخیر، و چند بار انحلال دولت و انتخابات زودرس که به جای ثبات، بی ثباتی را بیشتر کرده. ضربات امنیتی اقتصادی آزار دهنده می‌تواند مانند چاشنی بمب عمل کند.

 کسی از ایدی کوهنِ (فرمانده لافزن صهیونیست ها برای عملیات روانی در فضای مجازی) خبر دارد که زنده است یا مرده؟ چرا او ناتوان از نوشتن چند خط تحلیل درباره نابودی بخش دیگری از قدرت بازدارندگی اسرائیل است؟!

قطعا اگر اهمیت بازدارندگی سایبری صهیونیست‌ها در برابر نفوذ و ضربات ویرانگر، مهم تر از بازدارندگی سپر موشکی موسوم به "گنبد آهنین"نباشد که بارها با موشک‌های مقاومت پاره شد، به همان اندازه مهم و حیاتی است.

صهیونیست‌ها قبلا مدعی بودند جزو چند قدرت سایبری بزرگ دنیا هستند اما اکنون کسی چنین لافی را از آنها نمی‌پذیرد؛ بلکه اهل فن شهادت می‌دهند حریفانی که بتواند چنان ضربه سایبری را با وارد کنند، دست برتر را پیدا کرده اند.

دو کُد را باید در تحلیل‌ها لحاظ کرد. اولی سخنان آبان‌ماه 94 «هرتسل هالوی» (فرمانده رکن اطلاعات در ستاد کل ارتش اسرائیل) که خطاب به مدیران مجموعه خود گفت: «از ابتدای انقلاب 1979، ما 3 برابر رشد علمی داشته‌ایم اما رشد ایران 20 برابر شده. آنها به برتری فنی نزدیک می‌شوند. جنگ واقعی در آینده نیست؛ همین حالا جریان دارد. برداشته شدن فاصله 30 سال پیش، برای ما بسیار پرهزینه خواهد بود. جنگ امروز، جنگ ذهن‌هاست و تبلیغات طرف مقابل می‌تواند روحیه اسرائیلی‌ها را درهم بشکند».

و دومی، اظهارات یوزی رابین (مدیر سابق برنامه موشکی اسرائیل) که تیر ماه 1394 در جمع فعالان نیروی هوایی آمریکا گفت: یوزی رابین (مدیر سابق برنامه موشکی اسرائیل) تیر ماه 94 گفت: ایرانی‌ها به خوبی در جریان تحولات موشکی هستند. آنها فاتح 110 را ساختند و به عنوان یک مهندس می‌گویم بخوبی کار کرده‌اند. با افزایش دقت این موشک، آنها حالا می‌توانند یک بلوک شهری را نابود کنند. باورکردنی نیست که موشک‌های بالستیک ایران در حجم بالا در حال تولید، ذخیره و حتی صادرات است.

غیران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد. آنها می‌توانند با موشک‌های 2000 کیلومتری نقطه‌زن، اسرائیل را فلج کنند. موشک سومار هم دستاورد بزرگی است. من به احترام افرادی که این کار را انجام دادند، کلاه از سر برمی‌دارم. این دستاوردها در شرایط تحریم به دست آمده است».

 ایران چند ماه قبل با موفقیت توانست ماهواره نظامی نور را در مدار قرار دهد که هر 90 دقیقه یک بار از فراز اسرائیل عبور می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها