أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۰۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۲ آبان ۱۳۹۹
مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری تیمش مقابل اوفی کرت ۶۷ دقیقه بازی کرد.
به گزارش پایگاه 598، در بازی پایانی هفته هفتم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که مثل تمام مسابقات این فصل کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در استادیوم اسپیروس لوئیس با اوفی کرت رده دهمی دیدار کرد.

 

دروازه آ. ا. ک در دقیقه ۶ باز شد، اما پس از آن یاران انصاری‌فرد موفق شدند دو گل وارد دروازه اوفی کرت کنند تا به پیروزی ۲ بر یک دست یابند، ۱۳ امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به المپیاکوس رده دومی، در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان بایستند.

 

 


 

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک که در پنج بازی این فصل تیمش در سوپر لیگ یونان از ابتدا به میدان رفته بود، در دقیقه ۶۷ جای خود را به نلسون اولیویرا داد.

 

یاران انصاری‌فرد که در دو هفته ابتدایی لیگ اروپا دو شکست مقابل براگا پرتغال و لستر سیتی انگلیس داشتند، پنج‌شنبه شب هفته جاری در سومین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف زوریا لوهانسک اوکراین می‌روند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها