أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۱۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شائبه بازگشت دکتر نوروزی به استقلال را تقویت کرد.
به گزارش پایگاه 598، ماه پیش و پس از حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقاتی در فرودگاه دوحه و در حین بازگشت آبی‌ها به ایران رخ داد که منجر به ناراحتی شدید دکتر کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال شد. 


گفته شد در این اتفاقات ، درگیری دروزاه‌بان استقلال مربوط به آن بوده که وی معترض بوده چرا ستوده پس از شکست استقلال اعلام نکرده حسینی با مصدومیت مواجه بوده و درگیری بعدی مربوط به این موضوع بود که چند بازیکن استقلال قلیانی را در ساک فیزیوتراپ باشگاه استقلال گذاشته و پزشک استقلال پس از اطلاع از این موضوع با این بازیکنان برخورد می کند و مشکلاتی در فرودگاه پدید می‌آید. 

 

با شروع دور جدید تمرینات، پزشکان تیم استقلال که در انتظار برخورد انضباطی با این بازیکنان بودند در تمرینات شرکت نکرده و هنگامی که سرپرست جدید باشگاه استقلال به جریمه نقدی خاطیان افاقه کرد،دکتر نوروزی و ستوده پزشکان باشگاه تصمیم گرفتند پس از 25 سال حضور در باشگاه، استعفای خود را از ادامه حضور در استقلال اعلام کنند. 

 

این موضوع باعث شد تا کادرفنی و اعضای هیئت‌مدیره برای جلب رضایت پزشک‌های باشگاه استقلال تلاش کنند و هر کدام سعی بر میانجیگری بین طرفین داشته باشد. از سوی دیگر انتخاب کادر پزشکی جدید برای باشگاه در عین تلاش برای بازگشت ستوده و نوروزی عجیب به نظر می رسید.

 

به هر روی شب گذشته محمود فکری تلاش کرد روی آنتن زنده و در برنامه فوتبال برتر رضایت دکتر نوروزی برای بازگشت به استقلال را جلب کند که در این امر موفق نبود. عجله‌ی میثاقی برای پایان دادن به صحبت‌های تلفنی نوروزی هم مزید بر علت شد که تلاش فکری بی‌نتیجه بماند . ظهر امروز هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جلسه‌ای با حضور محمود فکری، سرپرست و برخی از پیشکسوتان این تیم با حضور دکتر نوروزی و ستوده برگزار شده است. هم‌چنین حجت نظری هم با انتشار پستی اینستاگرامی اعلام کرد دکتر نوروزی از باشگاه استقلال جداشدنی نیست. پستی مبهم که در روزهای آینده شفاف خواهد شد.

 

 

به هر روی سابقه دکتر نوروزی و ستوده در استقلال آنقدر زیاد بوده که موضوع جدایی آنها بیش از جدایی معمول یک کادر پزشکی از باشگاه سر و صدا ایجاد کند و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها