أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۱۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که نیروهای ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش به با کمک مزدوران وابسته به خود 10 غیرنظامی سوری را ربوده‌اند.
سانا: ائتلاف آمریکایی 10 شهروند سوری را ربود

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شامگاه روز سه‌شنبه، از جنایت جدید ائتلاف آمریکایی و شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکرات سوریه» (قسد) خبر دادند.

منابع محلی در شرق استان «دیرالزور» (شرق سوریه) به سانا گزارش دادند که ائتلاف آمریکایی با کمک شبه‌نظامیان کُرد در یک هلی بُرن در اطراف منطقه «الصبحه» هفت غیرنظامی سوری را دزدیدند و آنها را به مکانی نامعلومی هدایت کردند.

در استان الحسکه (شمال شرق سوریه) چند گروه از شبه‌نظامیان کُرد وابسته به آمریکا به چند خانه یورش بردند و سه جوان سوری از اهالی منطقه «تل تمر» در شمال شهر را ربودند.

 نیروهای قسد که تحت فرمان اشغالگران آمریکایی هستند،‌ روز دوشنبه نیز با یورش به منطقه «الادخار» در مرکز شهر «الرقه»‌ (شمال سوریه) سه جوان سوری را ربودند و آنها را به مکان نامعلومی هدایت کردند.

این اقدامات آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که سفارت این کشور در سوریه، پیشتر، در بیانیه‌ای با اتهام‌زنی به دمشق، ایران و روسیه مدعی شده بود نیروهای وابسته به دمشق زمان جنگ را به درازا می‌کشانند و رنج مردم سوریه را شدیدتر می‌کنند.

از سوی دیگر، سانا اخیرا خبر داده بود که نیروهای آمریکا ۳۷ تانکر نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها