يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۲۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ایالات متحده آمریکا بعنوان اولین کشور جهان به طور رسمی از معاهده تغییرات آب و هوایی پاریس خارج شده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی بی سی، با اینکه ترامپ در سال ۲۰۱۷ این مسئله را اعلام کرد اما به طور رسمی این اتفاق از امروز اجرایی می‌شود.دونالد ترامپ معتقد بود که این معاهده برای آمریکا عادلانه نبوده است.

۱۸۹ کشور معاهده پاریس را امضا کرده بودند که تصمیم داشت تا جلوی افزایش دمای جهان را در سده اخیر را تا دو درجه سانتیگراد بگیرد.


منبع : تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها