کد خبر: ۴۸۰۳۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سعید بیگی مدافع سایپا که در آخرین روزهای نقل و انتقالات از این تیم جدا شد و به نساجی پیوست دراولین بازی برای تیم مازنی نمایش خوبی داشت.
به گزارش پایگاه 598، وحید فاضلی در آخرین روزهای تیم سازی با فسخ قرارداد فردین عابدینی از باشگاه نساجی خواست سعید بیگی را بخدمت بگیرد که این خرید در مصاف با آلومینیوم اراک شروع خوبی داشت. او علاوه بر نمایش خوب در خط دفاعی نساجی زننده اولین گل این تیم در بازی با آلومینیوم اراک روی پاس کریم اسلامی بود. او در صحنه گل اول به خوبی پیشروی کرد و کریم اسلامی که به داخل زده بود فرصت شوت را برای سعید بیگی مهیا کرد که ضربه این بازیکن بعداز برخورد به بدن یکی از مدافعان آلومینیوم اراک به داخل دروازه کمانه کرد. 

 

شادی بعد از گل سعید بیگی نشان داد او از انتخاب نساجی چقدر خرسند است به این خاطر که سرمربی این تیم کاملا به او اعتماد دارد و در اولین بازی به او به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی اش میدان داد در حالی که در سایپا این نگاه به سعید بیگی وجود نداشت و کمتر به او بازی می رسید؛ در فصل اخیر جوانان زیادی از ترکیب تیم سایپا جدا شدند که یکی از آنها هم محمد شریفی بود که به تیم پرسپولیس پیوست. نکته مهم دیگر اینکه گلزنی برای مدافع شیرین است؛ کسی از مدافع انتظار گلزنی ندارد آنهم در جریان بازی ترکیبی. روی ضربات ایستگاهی البته مدافعان پیشروی می کنند و گل های زیادی هم روی ضربات ایستگاهی می زنند اما گلزنی در جریان بازی برای مدافع سخت است که سعید بیگی این کار سخت را در بازی با آلومینیوم اراک به خوبی انجام داد. گل او بهانه ای شد که نساجی بازی خوب خود را در برابر آلومینیوم اراک با زدن گل های دوم و سوم تکمیل کند. 

 

سعید بیگی بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک به بهانه تقسیم شادی و شاید هم قدردانی از کادر فنی به خاطر نگاهی که به او داشت به سمت نیمکت نساجی آمد و شادی اش را با مربیان نساجی تقسیم کرد.


 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها