أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۳۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حامد شیری که سال ها به حضور او در ترکیب تیم سایپا عادت کرده بودیم در ترکیب نساجی هم تاثیر گذار بازی می کند.
به گزارش پایگاه 598، او در هفته نخست بازی ها و در مصاف با آلومینیوم اراک جدا از اینکه با تلاش مردان خط دفاعی نساجی دروازه این تیم را بسته نگه داشت زننده یکی از سه گل تیمش در این بازی بود. او روی ضربات ایستگاهی تاثیر گذار است و فصل گذشته هم گل های مهمی را به ثمر رسانده بود. به خصوص در بازی با فولاد که تیمش بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی 3.2 عوض کرد. 

 

در این بازی علاوه بر حامد شیری یکی دیگر از مدافعان نساجی گل زنی کرد. سعید بیگی که او هم پیش از حضور در نساجی بازیکن سایپا بود و در این دیدار در پست دفاع راست به میدان رفت. فصل گذشته حسین ماهینی در این پست بازی می کرد که راهی تیم ساپیا شده است. فصل گذشته به خصوص در دور برگشت شاهد نمایش خوبی از مردان خط دفاعی نساجی بودیم. بطوریکه این تیم در 9 بازی از دور برگشت گل نخورد. در فصل جدید حامد شیری و مجتبی بیژن در خط دفاعی نساجی حفظ شده اند. دروازه بان و دو مدافع کناری و هم چنین دو هافبک دفاعی تغییر کرده اند اما با این حال نساجی در اولین بازی فصل جدید صلابت خط دفاعی خود را حفظ کرد و همانند 10 هفته پایانی فصل گذشته نباخت.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها