کد خبر: ۴۸۰۴۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مکتوبات:
تشییع میلیونی حاج قاسم همه محاسبات داخلی و خارجی را بهم ریخت اما بی شک سردار دل‌ها نه در دی ماه که در آبان ماه شهید شد و یقینا او #سیدالشهدای_آبان ۹۸ است. شهدایی که ده‌ها نفر شهید حادثه تشییع و هواپیمای اوکراینی را هم باید به آنها اضافه کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ حالا که بحث انتقام سخت از ترامپ در آبان ماه دوباره داغ شده بد نیست بپردازیم به عللی که دشمن را در ترور مردی که نقطه وحدت همه جریانات سیاسی و مهمتر از آن همه اقشار مردم بود، جری کرد. در همین راستا امیرعلی رجایی یادداشتی را در مکتوبات منتشر کرده است که در ادامه می آید:

حال که بحث انتقام سخت از ترامپ در آبان ماه دوباره داغ شده بد نیست بپردازیم به عللی که دشمن را در ترور مردی که نقطه وحدت همه جریانات سیاسی و مهمتر از آن همه اقشار مردم بود، جری کرد.

بی شک اولین دلیلی که به ذهن همه علاقمندان آن سردار بزرگ و راه او می‌رسد؛ ضعف و بی عملی بی‌سابقه با وجود وعده‌های متعدد مسئولان کشور در رده‌های مختلف حاکمیتی برای پاسخگویی در برابر بدعهدی‌ها و جسارت های برجامی دشمن است که امریکایی‌ها را به این نتیجه رساند که این‌ها اهل پاسخ قاطع نیستند.

دلیل دوم وضعیت اسفناک اقتصادی کشور به سبب مدیریت برجامیون بود. بودجه‌ای که بسته شده بود کاملا عیان میکرد دولت نظام جمهوری اسلامی عملا ورشکسته شده و خواسته یا ناخواسته این سیگنال را به دشمن میداد که کشور توان یک هماوردی تمام عیار نظامی را ندارد.

وقتی بارها مسئولان ارشد و نظامی کشور علت اصلی عدم جرات امریکایی‌ها برای حمله نظامی به ما را عدم کشش اقتصاد امریکا برای یک جنگ تمام عیار دیگر اعلام کرده بودند؛ به طریق اولی امریکایی‌ها با ذهن مادی‌شان چنین تحلیل‌هایی داشته و دارند.

اما ذره‌ای نباید تردید کرد که اصلی‌ترین دلیل ترور سرداری که نماد اقتدار و امنیت ملی ما بود برمیگرد به فاجعه آبان.

کیست که بتواند منکر این قضیه بشود که بعد از آبان خونین ۹۸ پایگاه اجتماعی نظام در ضعیف‌ترین حالت خود در پس از انقلاب قرار گرفته بود.

این مسئله موجب شد تا دشمن با خیالی آسوده از بابت سلاح اصلی نظام یعنی پشتوانه و حضور مردمی‌اش؛ اقدام به این جنایت نابخشودنی کند و به تعبیر یک دوست: موشک بود اما چون موشک‌هایمان پشتوانه و جرات ناشی از ملت را نداشت صرفا موجب یک انتقام اینستاگرامی و شوآف گونه شد.

تشییع میلیونی حاج قاسم همه محاسبات داخلی و خارجی را بهم ریخت اما بی شک سردار دل‌ها نه در دی ماه که در آبان ماه شهید شد و یقینا او #سیدالشهدای_آبان ۹۸ است. شهدایی که ده‌ها نفر شهید حادثه تشییع و هواپیمای اوکراینی را هم باید به آنها اضافه کرد.

حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده نه مسئولین : بیانات رهبری در اردیبهشت ۹۶

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها