أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۹
ستاره فوتبال زنان آمریکا جنگ را تمام نمی‌کند
مگان راپینو ستاره تیم زنان آمریکا و مخالف سرسخت دونالد ترامپ 48 ساعت بعد از اعلام ریاست جمهوری جو بایدن دوباره یک پرونده قدیمی را باز کرد.رفتن و نرفتن به کاخ سفید.
به گزارش پایگاه 598، مگان راپینو، فوتبالیست زن مشهور آمریکایی یکی از سرسخت ترین مخالفان دونالد ترامپ به حساب می آید تا جایی که پیش از این و پس از قهرمانی آمریکا در جام جهانی فوتبال زنان تنش بین این دو نفر بالا گرفت.

 

راپینو پس از قهرمانی آمریکا به احتمال رفتن به کاخ سفید برای ملاقات با ترامپ واکنش نشان داده و گفته بود: " پیام شما کنار گذاشتن (محروم کردن) افراد است. شما من را و تمام کسانی که مانند من هستند را به کناری می‌گذارید، شما رنگین پوستان را حذف می کنید، شما آمریکایی‌هایی را که حتی ممکن است از شما حمایت کرده باشند را محروم می کنید."

 

 


 

فکر نمی‌کنم کسی در تیم ما تمایلی داشته باشد آنچه را که پس از کاری سخت ساختیم و برایش مبارزه کرده‌ایم، از طریق همکاری با این دولت خراب کنیم. آدم‌های زیاد دیگری هستند که ترجیح می‌دهم با آنها صحبت کنم و با آنها گفتگویی معنادار داشته باشم، آدم‌هایی که در مقایسه با رفتن به کاخ سفید، واقعا می‌توانند باعث ایجاد تغییرات بیشتری در واشنگتن شوند. من به کاخ سفید لعنتی نمی‌روم. ما به آنجا دعوت نخواهیم شد."

 

این اظهار نظر تند راپینو از سوی دونالد ترامپ بی جواب نبود و او پس از آن در پاسخ این فوتبالیست زن گفت: "مگان هرگز نباید نسبت به کاخ سفید، کشور و یا پرچم ما بی‌احترامی کند."
 

اما اندکی پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، مگان راپینو یک ویدیوی استثنایی را در توییتر به اشتراک گذاشت.

 

راپینو ضمن قرار دادن این ویدئو در صفحه توییتر خود زیر آن نوشت: " من نمی‌توانم حالا برای رساندن خودم به کاخ سفید منتظر بمانم."

 

این ویدئو شاید برای مردم آمریکا کاملاً آشنا به نظر برسد چراکه راپینو اخیراً اعلام کرده بود که در صورت دعوت به کاخ سفید، آن را قبول نخواهد کرد؛ موضوعی که باعث شد دونالد ترامپ در آن مقطع به شدت با این بازیکن فوتبال برخورد کند.

 

با این حال مگان راپینو در آن زمان هرگز عقب نشینی نکرد و تنها به خاطر استفاده از برخی الفاظ نادرست عذرخواهی خود را اعلام کرده بود. در واقع راپینو مدتهاست که یک منتقد شماره یک دونالد ترامپ محسوب می شود.

 

مگان راپینو سال گذشته در مراسم توپ طلا نیز دونالد ترامپ را از گزند صحبت‌های خود در امان نگذاشته و از او به عنوان یک دیوانه کامل یاد کرده بود بنابراین اصلاً تعجب آور نیست که او از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوشحال باشد و حتی به نوعی برای آن جشن بگیرد.

 

این اظهارنظر راپینو و حالا با واکنش های جالبی روبرو شده که در اینجا برخی از توئیت‌ها را در این باره مشاهده می کنید.

 

مگان راپینو، با انتشار این توییت پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به او و همسرش تبریک گفت.

 

 


 

ملکه آمریکا صحبت کرده است.

 

 

 

 

منطقی

 

 

 

 

راپینو خیلی باهوش و منطقی است. شما نمی‌توانید باهوش باشید و در عین حال با دونالد ترامپ نیز ارتباط داشته باشید. قطعاً غیر ممکن است. شما باید مریض باشید که این کار را انجام دهید.

 

 

 

 

مگان راپینو پیروزی قریب‌الوقوع جو بایدن در انتخابات را تبریک می‌گوید. ملی پوش ایالات متحده آمریکا منتقد سرسخت دونالد ترامپ است و جدل پر تنشی را به نفع آقای بایدن به وجود آورد تا سرانجام همه چیز به سود دموکرات‌ها شود.

 

 

 

 

هنوز منتظریم

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها