يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ آبان ۱۳۹۹
رئال و بارسا فصل موفقی نخواهند داشت؟
اخبار اخیر از مصدومیت چندین ستاره مهم دو تیم رئال مادرید و بارسلونا‌، دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا را به شدت نگران کرده است.
به گزارش پایگاه 598، روز یکشنبه در دیدار رئال مادرید و والنسیا زمانی که فدریکو والورده ستاره جوان رئال روی چمن از درد به خود می پیچید زین‌الدین زیدان حتی بیش از شکست سنگین در آن بازی نگران مصدومیت یک ستاره دیگر تیمش بود. درحالیکه پانزده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، زیدان این هافبک اروگوئه‌ای را به اجبار بیرون کشید. ستاره‌ای جوان که در این فصل نقش مهمی در ساختار تاکتیکی زیدان داشته است.

 

 

بعد از شکست سنگین 4-1 مقابل والنسیا ضربه بزرگتر به زیدان 24ساعت بعد از افتضاح در مستایا وارد شد. چرا که روز دوشنبه رئال مادرید رسماً اعلام کرد والورده از ناحیه پا با مصدومیتی شدید مواجه شده و ممکن است برای مدتی طولانی از میادین دور باشد. در اطلاعیه رئال چنین آمده بود: " بعد از بررسیها روی فدریکو والورده مشخص شد یکی از استخوانهای پای او دچار شکستگی شده. زمان بهبود او بعد از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد".


 

غیبت والورده برای زیدان که تیمش بعد از وقفه بازی‌های ملی به مصاف ویارئال و اینتر خواهد رفت یک دردسر بزرگ دیگر است. به خصوص با توجه به اینکه هفته گذشته ادن هازارد و کاسمیرو هم به دلیل مثبت شدن تست کرونا از جمع بازیکنان تحت نظر زیدان خارج شده بودند.

 

اما رقیب ازلی رئال مادرید، بارسلونا هم وضعیت چندان بهتری ندارد و از این بابت با لوس بلانکوس برابری می‌کند. غول کاتالان هم روز دوشنبه اعلام کرد آنسو فاتی که در جریان پیروزی 5-2 بارسا مقابل رئال بتیس از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل شده بود باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

 

این اعجوبه 18ساله در شروع فصل جاری عملکردی درخشان داشته و در دوران رونالد کومان به بازیکنی فیکس تبدیل شده است. فاتی تا اینجا 10 بازی انجام داده و پنج گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

 

 

به این ترتیب رونالد کومان که بعد از وقفه بازی‌های ملی یک بازی بسیار دشوار در مقابل اتلتیکو مادرید در پیش دارد ستاره مورد علاقه اش فاتی را در اختیار ندارد و باید از هم اکنون برای ساختار تاکتیکی تیمش در دوران غیبت فاتی چاره‌ای بیندیشد.

 

اما دلیل این آسیب دیدگی‌های پیاپی چیست؟ با توجه به تغییراتی که اپیدمی کرونا در تقویم فصل گذشته فوتبال دنیا بوجود آورد ستاره‌های فوتبال بدون پشت سر گذاشتن دوران پیش فصل و اکثراً بدون استراحت وارد فصل جدید شدند و در فصل جدید هم فشردگی بسیار بالای مسابقات فشاری بیشتر از همیشه بر آنها وارد کرده است. فشاری که بسیاری از مربیان بزرگ از جمله یورگن کلوپ و پپ گواردیولا عملاً علیه آن موضع گرفته اند.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها